2 jaar terug in de uit de USA geïmporteerde Spider 3 van mijn buurman gestapt. Wist niet hoe snel ik die langs de kant moest zetten. Stuurde dood eng.
Ja, dit klinkt herkenbaar. 'Eng' is het niet, maar vooral de achterkant voelt niet echt lekker vertrouwd. Ik zal maar eens met de schokdempers aan de gang gaan. Het zal niet meer origineel zijn, maar het ziet er wel uit dat het er al heel veel jaren onder zit. Dat is ook redelijk recht toe-recht aan, voor mij als amateur sleutelaar. Rubbers moet ik me nog even in verdiepen welke rubbers, welke verbetering op zouden kunnen leveren...
S3's zijn natuurlijk jarenlang geen flikker waard geweest, dus echt een hele hoop is slecht (of niet) onderhouden.
Ik heb hem/haar ook voor erg weinig op de kop getikt, dus er mag ook wel wat aan mankeren. Ik vind het leuk om het als een rijdend projectje te behandelen en er lekker aan te rommelen en langzaam (en vooral merkbaar) beter rijdend te maken. Dat kan ik beter op een cheapy S3 doen, dan op 'dure' duetto
Dank in elk geval voor de feedback !