Wie zegt dat ik tegen professioneel gefixte auto's wil rijden? SI gaat snel zat. Ik wil het bovendien graag betaalbaar houden....challenge is echt wel andere koek, vette circuits, heel groot veld met veel snellere rijders / rondetijden en meer veel professioneler gefixte wagens, kost wat meer maar eigenlijk is het goedkoper
Nee... Nog niet. Éérst met de Juul een strijkijzer-imitatie (copyright vV) gaan opvoeren..Ga je er een subframe met onafhankelijke ophanging onder knopen Emile?
Ik denk toch wel een soort van behoorlijk serieus na over seizoen 2015 Niels !! Dan is de campert vast wel op buitenland-waardig comfort-nivo, scheelt geëmmer met hotels, daar heb ik echt geen zin in. Dit jaar dan nog zien wat extra munten te verdienen en dan in 2015 ARC rijden, met polyester plaatwerk, onafhankelijke achterwiel ophanging (met kekke bijpassende dempers op alle 4 de wielen) en een 300 PK/0,7 bar TS compressore erin ? (gaan we het nog een x over hebben, Michel ! )Hahha! Niet te hard van stapel lopen Emile Zie eerst Hans maar eens bij te houden Maar ook de 155 blijft niet ongewijzigd deze winter hoor
Bovendien zal je daarvoor toch in de Challenge moeten komen rijden, aangezien we daar het meer en deel zullen rijden