zo aug 03, 2014 10:03
probleem waar ik momenteel mee te kampen heb (dit jaar even niet meegerekend , verhuizing en opstart B&B en zo ging en gaat dat even voor, en mijn lichaam werkt even niet geheel mee) is dat de agenda`s van zowel DNRT (wat begrijpelijk is omdat zij min of meer op restdagen draaien) als ARC zo laat komen.
Mijn echtgenote rijdt 4 benige 1 pk`s en op een dusdanig niveau dat zij wel NL (ook al binnengehaald) en wereldkampioen kan worden, itt tot wij. Die kalender gaat dus voor boven die van mij, zeker wanneer die sneller bekend is. Naast andere planningen (spoeddiensten) die soms samenvallen, en wanneer die niet te ruilen zijn houd het ook op...
Probleem bij ARC in ieder geval nu is voor mij ook dat zo`n pack wel in 1 keer gekocht moet worden, en geen restitutie wanneer je niet kan (ik begrijp de overwegingen waarom hoor, zat zelf nog in het bestuur toen de Trofeo zoals het toen heette zelfstandig ging). En wanneer je zoals dit jaar dus verder niets kan rijden maar wel graag SS zou doen kost het 600,-...en daar pas ik in ieder geval dit jaar dus voor. Voor SPA betaal ik dat ja, voor Zandvoort nu niet.
Afgelopen tijd besteed om wel wat zaken te regelen voor 2015: bandenrek op trailer en zeer grote beurt (was hard nodig na ruim 10 jaar) , extra velgensets voor slicks en gebruikte slicks klaarliggen. Alleen nog set regenbanden scoren.
Hoop laatste HARC dag en ook DNRT race dit jaar nog wel te doen.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.