[quote="Andretti Molletti"]Netjes antwoord gehad van de importeur!
Een stukje omtrent servicepunten wil ik niemand onthouden:
Overigens wil ik u hiermee het begrip “service punt” nader toelichten. De in onze officiële dealerlijst opgenomen “service vestigingen” maken officieel deel uit van onze Alfa Romeo dealerorganisatie en voldoen aan alle daaraan gestelde eisen. Zij beschikken dan ook over gekwalificeerd personeel en over de werkplaatsuitrusting en de onderdelen die nodig zijn om onderhoud, reparatie en eventuele garantiewerkzaamheden aan uw Alfa Romeo te verrichten.
In vertrouwen u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd, verblijf ik,
Met vriendelijke groet / With kind regards / Cordiali saluti,
Robert den Hertog
Manager Dealer Development
Prachtig zo'n antwoord maar wat zegt hij nou? eigenlijk helemaal niks.Manager dealer Development? voorlopig holt het dealer development alleen maar terug. ik kom nog uit de tijd dat een alfa dealer nog gewoon in een winkerstraat tussen woonhuizen stond. Heb er zelf jarenlang gewerkt.
Nu ben ik in 10 jaar hier aan de 5e Alfa agentschap toe. Het is een komen en gaan. We zitten nu bij Vireo (of zoiets) in Bussum. Zie ik eerlijk gezegd ook geen lang leven beschoren. ik heb nu het gevoel als klant maar heen en weer geschoven te worden.
De eisen om een Alfa dealerschap te behouden werden als maar strenger, wil je meedoen moet je een "aan de eisen gesteld" (lees hypermodern en dus duur!!) pand hebben.
Nee, die moderne "servicepunten" daar heb ik niets mee, ik vind het echt heel zuur voor de gebroeders van Lingen, ik hou mijn hart vast voor de volgende die het tempo van deze "tredmolen" niet meer kan bijbenen.
Sorry, moest dit even kwijt
Mvg. Richard
www.berlina.nl
Een Berlinarijder doet het met een vette grijns.