Stukje in de telegraaf (leuke plaatjes
http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... tml?p=29,2
Ik vind het een enorme teleurstelling dat Alfa het niet is geworden. Hoeveel punten achterstand heeft de Giulietta eigenlijk op de Nissan?Giulietta 2e
Zoals al gemeld: te gek voor woorden dat een wagen met zo'n beperkte actieradius kan winnen.
Wat is eigenlijk de milieuschade van de productie van die accu's? Hoe vervuilend is de productie van de benodigde electriciteit?
Dat scheelde ook niet veel. Balen!Leaf: 258 punten
Giulietta: 247
Meriva: 244
correct...Nu gaan ze vast eerdaags roepen dat het dé conventionele auto van het jaar is !
Draai draai draai....
(ik had mij eens aangemeld op de Giulietta site en kreeg bovenstaande in een juichende mail)Alfa Romeo doet het weer: Car of the year 2011
De Alfa Romeo Giulietta is van de conventionele auto's (benzine/diesel) op de eerste plaats geëindigd in de 'Car of the year' verkiezing van 2011! De Nederlandse journalisten (Telegraaf, Autokampioen, Autovisie) hebben de Giulietta op de eerste plek gezet, gevolgd door de Ford C Max en Nissan Leaf. Op een paar punten na (9 om precies te zijn) is de Alfa Romeo Giulietta international net geen auto van het jaar geworden, want deze plaats ging naar de Nissan Leaf. Internationaal scoort de Alfa Romeo 248 punten, Nissan 257 en Ford 244.
Idem hier Bert. Ik had die hele auto v/h verkiezing niet gevolgd dus had daarnet bij het openen van dat enthousiaste mailtje zoiets van , 'nah doet t kreng toch nog wát goed'...Is t dus gewoon een sigaar uit de conventionele doos...correct...Nu gaan ze vast eerdaags roepen dat het dé conventionele auto van het jaar is !
Draai draai draai....(ik had mij eens aangemeld op de Giulietta site en kreeg bovenstaande in een juichende mail)Alfa Romeo doet het weer: Car of the year 2011
De Alfa Romeo Giulietta is van de conventionele auto's (benzine/diesel) op de eerste plaats geëindigd in de 'Car of the year' verkiezing van 2011! De Nederlandse journalisten (Telegraaf, Autokampioen, Autovisie) hebben de Giulietta op de eerste plek gezet, gevolgd door de Ford C Max en Nissan Leaf. Op een paar punten na (9 om precies te zijn) is de Alfa Romeo Giulietta international net geen auto van het jaar geworden, want deze plaats ging naar de Nissan Leaf. Internationaal scoort de Alfa Romeo 248 punten, Nissan 257 en Ford 244.