Die helpen niet meerDat is dan ook niet de discussie; als je er ziek van wordt kun je beter een asperientje nemen dan reageren wellicht
Valium???
Het gaat om een open/gezonde discussie ipv merkblindheid.
Daar begon jij de discussie mee... een 159 is een Vectra met een ander jasje.
Maar dat is nou net wat men niet wil zien....Ik denk echt niet dat het commerciele team bij Alfa moet verdedigen dat "Alfa de das om gedaan is"prodDit heeft Alfa de das om gedaan en in de armen van Fiat gedreven.
Daarom verwacht ik ook nog een "echte" GTA, in dit geval niet lichter maar wel met veel meer power en een veel beter onderstel.Maar dat is nou net wat men niet wil zien....Ik denk echt niet dat het commerciele team bij Alfa moet verdedigen dat "Alfa de das om gedaan is"prodDit heeft Alfa de das om gedaan en in de armen van Fiat gedreven.
Integendeel. Was leuk ja, die rijdersauto's. Brood op de plank moet er ook zijn
Is de 8C geen leuke rijdersauto dan ? Exclusief ? Duur ? Tuurlijk, maar dat is een M3 ook M3 kan iedereen bestellen, 8C niet ? Komt nog, die techniek gaat heus wel in een productie auto.
BMW leuk ? Dat heb ik dan gemist !En zo geweldig leuk was een BMW eind 70er jaren ook niet hoor... lang niet zo leuk als een Alfa in ieder geval. Dat is pas eind jaren 80, begin jaren 90 omgeslagen... hoe kan dat nou?
Dat lijkt mij een héél belangrijjk iets: brood op de plank en bij voorkeur een beetje beleg in de koelkast om leuke sandwiches mee te maken.Brood op de plank moet er ook zijn
Toch iemand die het begrijpt !Dat lijkt mij een héél belangrijjk iets: brood op de plank en bij voorkeur een beetje beleg in de koelkast om leuke sandwiches mee te maken.Brood op de plank moet er ook zijn
De automerk-hemel zit vól met namen die het niet gered hebben: Autobianchi, Triumph, Rover, DAF, MG... Oorzaak: te weinig verkopen. Sommigen deden nog wel een -al dan niet halfslachtige- poging om dmv een "rijders-auto" toch nog wat marktaandeel te veroveren maar helaas. Ook na overname door een groter concern viel het doek relatief snel. Ik heb er zelf best bewondering voor dat Alfa Romeo, vanuit een soortgelijke positie, tóch weer overeind lijkt te krabbelen! Het aantal verkopen t.o.v. 2006 is iig aan het stijgen (in tegenstelling tot BMW )
Deze discussie is er eentje zonder einde, voor Aernoudt lijkt mij de beste optie: een nieuwe Bmw kopen (voor je het weet wordt Bmw overgenomen door Toyota ofzo )
BMW leuk ? Dat heb ik dan gemist !En zo geweldig leuk was een BMW eind 70er jaren ook niet hoor... lang niet zo leuk als een Alfa in ieder geval. Dat is pas eind jaren 80, begin jaren 90 omgeslagen... hoe kan dat nou?
Maar ik bekijk niet enkel de techniek, maar het totaalpakket ! Lelijke auto's. Maatpak-droppie aan 't stuur inbegrepen
Sorry Een 1800, liefst met open kelken welteverstaan en wat gekieteld voor de toeren, klinkt ontegenzeggelijk heerlijk. Maar een 323i van de eerste 3-serie klinkt mij geweldig hoor...qua geluid moet de bmw 323 i al onderdoen voor de 75 1.8 ie, en dan spreek ik over standaarduitlaten.