Tsjah, tegen zo'n model kan ik echt niet op en dat hoeft ook niet. Maar, belofte maakt schuld, daarom hier wat foto's.
En direct de ervaringen. De wandjes die het dak dragen zijn héél dun. Dat ziet er wel erg mooi uit, maar is verdomd fragiel. En als je dan zo stom bent om 'm uit je handen te laten vallen, nouja, laten we 't erop houden dat ik de goede kant gefotografeerd heb
.
Je komt er niet onderuit dat je her en der wat van de 'trappetjes' door het printen blijft zien. Intussen zitten er wat lagen primer op en vrijwel alles is weg. De antenne is 0,35mm draad maar al erg dik, die gaan we nog even vervangen. Komt wellicht door de primer ook. Het dak is ook dermate dun dat het wat doorzakt. Moet nog even een strip sytreen onder. En het dash nog even teruglijmen, ook wat kaal zo.
Verder valt me op de foto's op dat de wielen korrelig lijken, maar dat is omdat ze nog niet dekkend gelakt zijn. Er is nog genoeg te doen dus!
En dan de verbeterpunten voor een volgende keer
- stijvere deurstijlen
- verstevigingsribben in het dak
- uitneembaar frontje maken, incl verwijderbare lampen
- tsjah en als je toch bezig bent, je zóu natuurlijk een stuurinrichting kunnen printen...