.
Klopt helemaal , op het Villa d'Este Concours 2010 had de TZ3 Corsa van Martin Kapp nog 2 ronde uitlaten in het achterscherm."Nieuws" van Vision in de schaal 1:43. Met referentienummer VM019A de TZ3 Corsa, zoals deze op het Villa d'Este concours van 2010 verscheen. Met referentienummer VM019B de TZ3 Corsa zoals deze op het Goodwood festival of speed van 2010 verscheen. Ik ben geen liefhebber van de Vision, Looksmart en Tecnomodel fantasiekleuren, maar deze modellen met de minieme verschillen zijn interessant. Het was mij niet eens opgevallen, dat er tussen 2 shows kleine veranderingen aan de auto zijn gemaakt. Door Vision deze gedetailleerde verschillen mooi in 1:43 nagemaakt.
En dat als eerste post op deze pagina. Hier heeft iemand heel goed zitten opletten
.
Is deze al verkrijgbaar in Brazilië?![]()
HebbennnnnnnnnnnnnnnMijn reactie op dit bericht resulteerde al snel in een pb'tje van een andere verzamelaar. Patrick had de Pilen Alfetta GT al in bezit toen hij er nog een vond, mét doosje. Het eerste exemplaar was daarom te koop. We waren het snel eens over de prijs en de overdracht vond op het SSAR plaats.
De bestickering is een beetje apart: wat doen een weerspannig paardje en een Fiat logo op een Alfa uit de periode dat er van samenwerking nog geen sprake was?
Ik ben in elk geval erg blij dat ik hem nu eindelijk in de vitrine heb staan
Hier heb ik je lang geleden al op geantwoord.Weet iemand ook of er nog ergens een 155 van Antoinette te koop staat?![]()