Tom heeft (in my humble opinion) zelfs het énige gedaan wat je kon/moest doen. Om te beginnen: het is niet eens de bedoeling tikken/duwtjes/kleunen/beuken uit te delen in de autosport. Daar stopt iemand, even bevangen door dat befaamde "red mist syndrome" óók niet mee als je een paar decimeter opschuift, en ik blijf erbij dat , als Tom dat had gedaan, helemaal niets zou hebben opgelost. Ik heb daarnaast een nogal héél uitgesproken mening over duwen-en-trekken als je langs een onverzettelijk stuk beton dendert, en dan gaat het me in eerste instantie nog niet eens over die 2 tot 4 euro-ton schade die wordt veroorzaakt, je snapt me wel.. Banana Bennani zal inmiddels ruim zijn afgekoeld, (inmiddels ook beslist weer Mehdi als voornaam hebben ) beelden hebben bekeken en ongetwijfeld tot de conclusie zijn gekomen dat 'ie dat nóóit meer moet (en zal) doen. Ik heb al eerder gezegd dat ik 'm niet als beuker zie en ken, de man kan ook zeker een goed potje sturen (open deur) maar wilde iets wat niet kon. Ik heb als Amateur-coureur (let op de hoofdletter "A"..

) ook een paar fikse klappers opgelopen omdat sommigen de race in de eerste bocht willen winnen, met als highlight een razend snelle rakker in één of andere Japanner die, tijdens de 24 (!!) uurs race op de Nordschleife , dacht dat ik m'n 156 even kon inklappen of zo, in plaats van ff te wachten tot het bochtje is afgelopen. Hij had naarna een vlekje op z'n scherm, ik de hele rechter zijkant in de kreukels....