Hier hetzelfde verhaal.
Ik had een tijdje geleden een boete voor het blokkeren van een inrit. Jawel de inrit van mijn eigen garage.
Officieel is het inderdaad niet mijn grond. Die eindigt precies bij de garage deur. Maar dat is verder voor niemand interessant, je loopt daar alleen om mijn tuin in te gaan en om de garage binnen te rijden (hoekhuis)
Ik heb wel twee maal gehad dat iemand anders mijn garage deur blokkeerde terwijl ik de auto binnen wilde parkeren.
Bij de eerste keer is de bewuste caravan eigenaar uit bed gebeld, en kon ik na dik 1 uur extra eindelijk binnen parkeren.
Bij de tweede keer kreeg ik het advies van de motormuis om op de stoep te parkeren en de volgende dag de auto in mijn garage te parkeren.
Hij had geen zin om 's nachts de eigenaar van de Hyundai uit bed te bellen. En hij wilde graag naar huis. Ook mocht ik niet weten waar de eigenaar woonde i.v.m. de privacy..
In beide gevallen dat anderen mijn garage blokkeerden werd er geen boete uitgeschreven. Toen ik er zelf stond wel........
Aan bezwaar maken heb ik gedacht, maar feitelijk mag ik daar inderdaad niet parkeren. Krom is het wel want er heeft echt niemand last van.