Hij heeft 1 nummer dat ik heel, maar dan ook heel erg mooi vind....(jaja ) niet perse omdat hij dat zingt, maar gewoon het nummer. De tekst, het arrangement...Ken de titel niet maar het gaat over het beeindigen van een relatie, met name hoe je die boodschap brengt. en da's, zoals Dré schrijft, pure emotie.Marco Borsato is niet de mooiste beste geweldigste zanger...
Maar marco zingt wel met emotie. Hij en zijn songs maken iets los.. brengen je zoms emotineel naar een andere plek.. een plek die al in je zit, maar niemand weet ervan.. wat zo mooi is is dat hij, een totaal onbekende die plek weet te vinden.. verrassend..
Dit kan natuurlijk alleen maar als je er voor openstaat en met een openmind er naar luistert.. vooroordelen even opzij zettend en je eigen ik de boventoon laten voeren.. iets wat niet voor iedereen is weggelegd...
Wat wil het toeval... hij brengt een plaat over ROOD... Alfa rood als je goed luistert.. Alfa is emotie, pure passie en zeker niet de mooiste beste en geweldigste mobiel... Alfa is alleen mooi als je ervoor openstaat... een ritje in een Alfa kan je alleen dat extra stukje emotie geven als je er voor openstaat.. als je harmonieert met je Alfa.. afstemd en op één lijn staat...
iets wat niet voor iedereen is weggelegd
en geloof me vrij, ik ben GEEN Borsato type hoor