ik begrijp ook een bakker met 1.6 bak?
Top! Errrug goed nieuws!Ik zit net m'n inschrijfformulier in te vullen, en de pegels naar Bob over te maken. Dus zet me maar op je lijst. Ferdy v Leliveld komt ook rijden. Dus dat zijn er twee uit de SI. Het is wat je zegt Marc, we moeten een lekker dik veld hebben!! Groeten, Arie Vreugdenhil.
blijft die motor dan wel heel? die Saker jongens zijn er ook al een tijdje mee bezig en blijven nu pas heel...................................Ik ga het helaas niet redden. Ben nog steeds bezig om de subaru motor in te bouwen.
Ook die Subaru gaat stuk (zelfs met dry sump enz enz enz), neem het van me aan want ik heb afgelopen weekend (na pole te heben gereden 2.03.Na 1.5 jaar 4 motoren kapot te hebben gereden werd ik het toch wel een beetje zat.En geloof me, ik heb er echt alles aan gedaan om die motoren betrouwbaar te maken, sterker nog: Mijn eerste motor waar niks aan veranderd was, is het langste heel gebleven! Stel ik ga nu net zoals jij voor 5,5 rug een motor bouwen en met het gevolg dat weer mijn drijfstang(2x) en mijn hoofdlagers(2x) eruit vliegen met de nodige schade erbij.
Dus wat mij heel erg leuk leek is om een atmosferische 2.0 liter erin te leggen met standaard 160pk. Die motoren zijn bijna niet kapot te krijgen(die motoren werden alleen in Japan geleverd).
Het is idd heel erg jammer als ik in de squadra italia niet meer mee kan rijden, maar ja het is niet anders.
Trouwens, ik weet niet hoe het zit met de regelementen wat betreft de motor. Zou ik even moeten vragen aan de leiding.
Mooi Arno, succes en de rest van de bevindingen maar via mail of PBIk ga het igg proberen met de Subaru motor. Grootste verschil met de sakers is dat daar een turbo opzit. Degene waar ik die motor vandaan haal weet heel erg goed waar die mee bezig is.
En ik kan me bijna niet voorstellen dat ze het niet langer volhouden dan 2 races.
Ik heb idd die foto gekregen van jou(nog bedankt). Maar toen was mijn 4de motor al in de soep gedraaid en moest ik beslissen wat ik nu ging doen, vandaar heb ik nooit zo'n spatplaat gemonteerd. Dan zou die het misschien nog wat langer volhouden.