A-Repair
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

RE: Squadra Italia vrijdag 25 augustus a.s. op Zandvoort

wo aug 30, 2006 21:49

Ik zit net m'n inschrijfformulier in te vullen, en de pegels naar Bob over te maken. Dus zet me maar op je lijst. Ferdy v Leliveld komt ook rijden. Dus dat zijn er twee uit de SI. Het is wat je zegt Marc, we moeten een lekker dik veld hebben!! Groeten, Arie Vreugdenhil.

Rees-Cees

wo aug 30, 2006 22:30

Punten Marc, ik zeg heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel punten :wink:

laten we hier verder gaan om dit topic niet te vervuilen :wink:

Klik hier

christiaan
Member
Member

Re: RE: Squadra Italia vrijdag 25 augustus a.s. op Zandvoort

wo aug 30, 2006 22:59

ik begrijp ook een bakker met 1.6 bak?
:shock: wat een bak., nee niet die bak,die andere bak met die ultranieuwe 9to8 bak en een 1.6 bakker is geen SEI bakker,knakker.
de 9to8bakker gaat over op de ultranieuwe NASA "SIXXIESEIBACKPACKBAK" op het spectacolodiholidrome.

en haal je RAY-BAN wassenaarse slag maar uit de badkamer... 8) deze niet dus..en probeer er geen foto's van te maken want er zit nu ook NASA verruf op en dat is dus supergeheimgemeenspul . mocht je toch in de buurt willen komen van de nieuwe ultra Sixxieseibackpack neem dan ook een dubbel D in bikini mee want anders sta je op zeker voor lul.

nou wie rijd er ook? de hele meute mot meerijden, op het spektakelo van het jaar.. veel publiek,veel liefhebbers,mooie...weet ik veel, ik hoorde dat Louis ook kwam ! ? da's mooi ! die kan zere neus hard karren met die 33.
ik hoop echt dat we een bomvol veld hebben ! nog 1 ding ! wie maakt de foto's voor het grote Who is Who boek?

dag hor.
je moet gewoon nog meer gas geven.

TurboMarc
Guru
Guru

wo aug 30, 2006 23:24

Afbeelding
Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

Arno Romeo
Member
Member

do aug 31, 2006 08:34

Ik ga het helaas niet redden. Ben nog steeds bezig om de subaru motor in te bouwen.

marc7eleven
Advanced Member
Advanced Member

do aug 31, 2006 08:59

Ik zit net m'n inschrijfformulier in te vullen, en de pegels naar Bob over te maken. Dus zet me maar op je lijst. Ferdy v Leliveld komt ook rijden. Dus dat zijn er twee uit de SI. Het is wat je zegt Marc, we moeten een lekker dik veld hebben!! Groeten, Arie Vreugdenhil.
Top! Errrug goed nieuws!

Nu Gerben nog (maar die is op vacanza als ik het goed heb)...
Alfa romeo: The art of the machine!

Rees-Cees

di sep 26, 2006 18:33

Ik ga het helaas niet redden. Ben nog steeds bezig om de subaru motor in te bouwen.
blijft die motor dan wel heel? die Saker jongens zijn er ook al een tijdje mee bezig en blijven nu pas heel...................................

boxer motoren kosten gewoon veel meer in preventief onderhoud (en ik kan het weten)

Ga je dan Auto's A in de ZAC rijden met de 33? SI en Challenge kan niet met een subaru motor 8)

Arno Romeo
Member
Member

di sep 26, 2006 18:56

Na 1.5 jaar 4 motoren kapot te hebben gereden werd ik het toch wel een beetje zat.En geloof me, ik heb er echt alles aan gedaan om die motoren betrouwbaar te maken, sterker nog: Mijn eerste motor waar niks aan veranderd was, is het langste heel gebleven! Stel ik ga nu net zoals jij voor 5,5 rug een motor bouwen en met het gevolg dat weer mijn drijfstang(2x) en mijn hoofdlagers(2x) eruit vliegen met de nodige schade erbij.
Dus wat mij heel erg leuk leek is om een atmosferische 2.0 liter erin te leggen met standaard 160pk. Die motoren zijn bijna niet kapot te krijgen(die motoren werden alleen in Japan geleverd).
Het is idd heel erg jammer als ik in de squadra italia niet meer mee kan rijden, maar ja het is niet anders.
Trouwens, ik weet niet hoe het zit met de regelementen wat betreft de motor. Zou ik even moeten vragen aan de leiding.

Rees-Cees

di sep 26, 2006 19:06

Na 1.5 jaar 4 motoren kapot te hebben gereden werd ik het toch wel een beetje zat.En geloof me, ik heb er echt alles aan gedaan om die motoren betrouwbaar te maken, sterker nog: Mijn eerste motor waar niks aan veranderd was, is het langste heel gebleven! Stel ik ga nu net zoals jij voor 5,5 rug een motor bouwen en met het gevolg dat weer mijn drijfstang(2x) en mijn hoofdlagers(2x) eruit vliegen met de nodige schade erbij.
Dus wat mij heel erg leuk leek is om een atmosferische 2.0 liter erin te leggen met standaard 160pk. Die motoren zijn bijna niet kapot te krijgen(die motoren werden alleen in Japan geleverd).
Het is idd heel erg jammer als ik in de squadra italia niet meer mee kan rijden, maar ja het is niet anders.
Trouwens, ik weet niet hoe het zit met de regelementen wat betreft de motor. Zou ik even moeten vragen aan de leiding.
Ook die Subaru gaat stuk (zelfs met dry sump enz enz enz), neem het van me aan want ik heb afgelopen weekend (na pole te heben gereden 2.03.8) ook mijn motor stuk gemaakt.
De enige manier is preventief lagers verwisselen (doet Louis ook). Ik ga dus om de 2 wedstrijden gewoon netjes nieuwe lagerschalen steken.

En trouwens, je hebt er niet helemaal alles aangedaan want die van mij bleef 22 uur heel (je hebt een foto van de spatplaat gekregen van me)

Arno Romeo
Member
Member

di sep 26, 2006 19:16

Ik ga het igg proberen met de Subaru motor. Grootste verschil met de sakers is dat daar een turbo opzit. Degene waar ik die motor vandaan haal weet heel erg goed waar die mee bezig is.
En ik kan me bijna niet voorstellen dat ze het niet langer volhouden dan 2 races.

Ik heb idd die foto gekregen van jou(nog bedankt). Maar toen was mijn 4de motor al in de soep gedraaid en moest ik beslissen wat ik nu ging doen, vandaar heb ik nooit zo'n spatplaat gemonteerd. Dan zou die het misschien nog wat langer volhouden.

Rees-Cees

di sep 26, 2006 19:29

Ik ga het igg proberen met de Subaru motor. Grootste verschil met de sakers is dat daar een turbo opzit. Degene waar ik die motor vandaan haal weet heel erg goed waar die mee bezig is.
En ik kan me bijna niet voorstellen dat ze het niet langer volhouden dan 2 races.

Ik heb idd die foto gekregen van jou(nog bedankt). Maar toen was mijn 4de motor al in de soep gedraaid en moest ik beslissen wat ik nu ging doen, vandaar heb ik nooit zo'n spatplaat gemonteerd. Dan zou die het misschien nog wat langer volhouden.
Mooi Arno, succes en de rest van de bevindingen maar via mail of PB :wink:

Arno Romeo
Member
Member

di sep 26, 2006 19:32

Zal ik doen Cees en ik hoop echt dat je torretje het lang volhoudt.

Gr. Arno

Terug naar “Evenementen”