Oei wat een fijn dagje! Heerlijk de v6 uitgelaten op het zonovergoten Assen
Wat krijg je als je Matthieu met je camera bij Stefan in de Spider zet tijdens de demorun:
Erg goed gelukt
Natuurlijk! Heb je de 155 of de Spider op de film?Heb je die foto van die 164 ook in groot formaat voor me? ik heb jullie trouwens op de film staan terwijl deze foto gemaakt werd
gr. Fred
Fantastisch joh dat je alweer lekker kunt rondscheuren
beknopte vertaling:
superdag gehad! Ik had drie dagen geleden nog geen idee, dat het haalbaar zou zijn, maar op zaterdagavond een chauffeur geregeld. Dank je Martijn! (want het is toch 2,5 uur rijden naaar Assen en dat is nu nog een beetje teveel van het goede.)
Zondagmorgen snel Jeroen GTV42.0 gebeld en jawel ik kon me nog inschrijven!
Twee sessies gereden; de scarb demorun, beetje druk, maar leuk om erin te komen. Kort daarna gereden met de GTV6 demoruns en dat ging erg lekker: relatief kleine groep en stuk voor stuk mensen, die wisten, waar ze mee bezig zijn. Was een klein half uur en in die tijd niet voorbijgestoken door een Ferrari, ondaks, dat dat echt hele serieuze kanonnen zijn, die in ons groepje meereden. (de Alfetta van stephen, daar heb ik het liever maar niet meer over. ) De catering bij GTV6 demoruns was topie geregeld!! Volgend jaar weer, wat mij betreft. (wel jammer, dat je om reclame ging vragen André )
Martijn en Jeroen, bedankt, toppie!!!
Hé die 147 op de 1e foto dat ben ik, mooie actiefoto!Oei wat een fijn dagje! Heerlijk de v6 uitgelaten op het zonovergoten Assen
De Spider zowiezo, de 155 ook wel als die me voorbijgekomen is... filmpje zet ik z.s.m. op youtube.Natuurlijk! Heb je de 155 of de Spider op de film?Heb je die foto van die 164 ook in groot formaat voor me? ik heb jullie trouwens op de film staan terwijl deze foto gemaakt werd
gr. Fred
ff dynamo checken, normaal gesproken gebruikt de auto geen stroom van de accu als ie loopt!Ook weer terug
heerlijk weer en lekker bijgeklept op de SCARB stand waar de sprint een lekkere plaats kreeg toegewezen door Roeltje 164
probleempje vandaag was dat de accu vanmorgen zei doe het zelf maar.
dus twee zoons uit bed getrommeld en een drukkie gekregen en lopen.
vlak na het tunneltje in assen sloeg de motor af
Daar sta je dan in de file, naar de kant laten drukken liep niet meer. later weer geprobeerd en net op tijd voor de briefing.
De demorun staat op film en is bijna klaar op youtube dus nog ff geduld komt eraan
Sprintje ligt een heel stuk beter op de weg dan vorig jaar dus de koni`s bussen en veren doen hun werk
nu wordt het echt wel tijd voor een potentere motor en andere banden want die zijn wel heel grens gevend op dit moment.
grt rogeralfa
Hey Roger, het is een gaaf Sprintje hoor. Maar je hebt gelijk over die potentere motor. In de bochten is ze erg snel maar qua vermogen houdt het volgens mij niet over. Toen ik je voorbij gelaten had moest ik op het rechte stuk van het gas om je niet weer in te halen
De demorun staat op film en is bijna klaar op youtube dus nog ff geduld komt eraan
Sprintje ligt een heel stuk beter op de weg dan vorig jaar dus de koni`s bussen en veren doen hun werk
nu wordt het echt wel tijd voor een potentere motor en andere banden want die zijn wel heel grens gevend op dit moment.
grt rogeralfa