Ok dat is duidelijk.
Maar hoe zit het dan met de beloofde "technische ondersteuning" voor de terug reis ? (Hoop het niet nodig te hebben hoor
)
Lijkt me erg lastig te coördineren dan.
Zoals ik het lees, is er technische ondersteuning bij de terugreis op 27/6.
Lijkt me wel logisch want ook deze heren moeten waarschijnlijk op 28/6 weer gewoon aan het werk.
Is dit bij elle buitenlandrit zo geregeld dan?
Afgelopen jaar was er bij alle routes (ook terug) technische ondersteuning aanwezig. Voorgaande jaren heb ik niet meegemaakt, maar ik begreep dat er toen ook ondersteuning was
Er was maar 1 route en afgelopen jaar was een kippe-eindje in vergelijk met een Italie reis.
Ikzelf heb destijds de Italie BLR als techneut ondersteunt en met iets van 60 equipes heb ik me werkelijk suf gesleuteld.
De stand van inschrijvers tot dusver is; 163 equipes lange versie, 122 voor de korte. Er is nog voldoende plaats voor inschrijvingen.
Met dus minimaal 300 auto's en meerdere mogelijke routes door zowel zwitserland/oostenrijk en op verschillende data is het schier onmogelijk met 1service-auto te gaan.
Wat je zou moeten hebben is iemand die technisch is en zowel de oudere Alfa's alsmede het moderne spul kan diagnosticeren. Iemand die noodoplossingen kent en de gevaren ervan (lees veiligheid kan waarborgen) en je moet iemandhebben die een transport kan regelen als het nodig is en de weg weet bij de grootste pechhulpverlener van Nederland(en duitsland/oostenrijk/zwitserland/italie (ANWB/ADAC/OMTC/TCS/ACI)... immers daar zijn van de 300 equipes de meeste wel bij aangesloten.
Als ik eventjes 300 deel door 60 dan kom ik al op 5 sleutelaars uit. Dat zou dus met 3 auto's moeten kunnen, zelfs 2 maar dan moeten daar wel goede techneuten inzitten.
Dus ik heb een lidmaatschap bij de ANWB