ik wil er een paar dingen op zeggen...
Een beetje SI auto kan zo in de challenge meerijden..de keuringen bij de ZAC zijn wezenlijk niet veel anders. met weinig tot geen meer moeite heb je een challenge auto.
Competief ben je altijd met je mederijders op hetzelfde niveau tenzij je altijd beslist wil winnen voor het bekertje..dat kost wat geld.
Challenge is goedkoop, altijd 2 races 2 trainingen en soms nog een vrije training .
Altijd eten en drinken in de tent ..ook voor je 2 monteurs/vrienden of je schoonmoeder.(reken dat eens uit..)
Evenementen zijn altijd op niveau..en niet in 's morgens om 7.15 uur keuren en de laatste race om 17.25.
Geen gedoe met andere racers die over de kop gaan,oliespoor trekken etc etc.. dat is iets wat mij echt opvalt..er is vaak wat aan de hand en zie ik weer die rose vlag voor 60 jarige ..geintje.
S.I. heeft uiteraard ook voordelen..ff snel een dagje racen ? prima.
ff ongedwongen een dagje pakken ? prima
ff karren / testen ? prima.
weinig geld per saldo (op eerste gezicht) prima
Sfeer ?? (ook) prima
voor alles valt wat te zeggen.. een goeie cup die beide belangen goed kan behartigen zou de uitkomst zijn
wordt vervolgd...
per saldo zijn we wel allemaal liefhebbers en is de intentie niet dat we kampjes hebben..integendeel ik vind de Si een fantatische stimulans die weer nieuwe rijders in nederland ..en ook nog eens in een alfa .

., maakt.
en iedereen maak je het nooit naar de zin..het blijft altijd een compromis. dat geld ook voor mij.. ik heb ook liever dat we altijd om 12.00 uur rijden,ook liever dat alles in een kortere tijd kan etc..aan de andere kant ..er zijn nog meer racers in de wereld en we zijn wel voor de lol bezig..dussss.
je moet gewoon nog meer gas geven.