De Riar heeft deze PDF in ieder geval openbaar gemaakt op
www.Alfisti.com (wat van Alfa Romeo zelf is) Domein is van Fiat. Dus dit is wel het officiële programma.
Dat heb
ik inmiddels bevestigd gekregen. Dus óf het RIAR is alsnog ingestapt, of de informatie die ik eerder kreeg was niet juist.
De inschrijvers (korte en lange editie samen rond de 300 equipes) krijgen op korte termijn een email met verdere informatie.
Wat ik even niet snap is dat het RIAR later instapt??? RIAR/Alfisti.com/alfaromeo.com= een pot nat ofwel allemaal Alfa, dus het RIAR kan niet later instappen..
Wat er gebeurt is zoals ik het waarneem: er wordt een BLR georganiseerd en data vastgelegd... later pas wordt er door de officiele kanalen van Alfa Romeo een datum geprikt voor diverse evenementen en tja dat valt toevallig niet samen met de BLR.
Vervolgens worden de inschrijvers geupdate met onbekende info (of iig een mail) en de rest van de club, die reserveert maar een camping ?
Ik snap er werkleijk helemaal niks meer van,
simpelweg blijft de vraag:
Hoe kan ik als clublid meedoen aan de centennial????
ik denk echt dat ik die vraag namens velen stel vandaar dat ik deze op dit forum stel, omdat het antwoordt voor velen interessant is.
@Alambix: schuif s op