Gebruikersavatar
Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3956
Lid geworden op: do jan 06, 2005 08:55
Locatie: Balen (B)

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

za dec 05, 2009 15:36

Is Riar nu een onderdeel van Alfa Romeo of is het een club die met Alfa samenwerkt? Dit is mij niet helemaal duidelijk.
Leuk, met alle Alfa's door Milaan rijden, dat zal een echte Italiaanse chaos worden :) maar is dit nu echt het programma van Alfa Romeo? Het ziet er goed uit maar ik mis het eerder genoemde gedeelte van het evenement op Balocco en Monza?
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

Gebruikersavatar
Harold GTV
Full Member
Full Member
Berichten: 253
Lid geworden op: za aug 11, 2007 01:01
Contacteer: Website

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

za dec 05, 2009 15:45

De Riar heeft deze PDF in ieder geval openbaar gemaakt op www.Alfisti.com (wat van Alfa Romeo zelf is) Domein is van Fiat. Dus dit is wel het officiële programma.
Dit zou overigens wel betekenen dat er nogal wat werk voor de boeg ligt voor de E.C. aangezien de vertrekdatum nu niet juist is.

Andretti Molletti

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

ma dec 07, 2009 21:20

De Riar heeft deze PDF in ieder geval openbaar gemaakt op www.Alfisti.com (wat van Alfa Romeo zelf is) Domein is van Fiat. Dus dit is wel het officiële programma.
Dit zou overigens wel betekenen dat er nogal wat werk voor de boeg ligt voor de E.C. aangezien de vertrekdatum nu niet juist is.
Sterke tekst op die site:
24th June 2009

365 days
left until Alfa Romeo’s centenary



tellen is ook een kunst he?? :roll:

En inderdaad de BLR is al op de terugweg als de feesten beginnen :?:

CHAOS... :-k is dat geen Italiaanse naam?

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12105
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

di dec 08, 2009 08:57

De Riar heeft deze PDF in ieder geval openbaar gemaakt op www.Alfisti.com (wat van Alfa Romeo zelf is) Domein is van Fiat. Dus dit is wel het officiële programma.
Dat heb ik inmiddels bevestigd gekregen. Dus óf het RIAR is alsnog ingestapt, of de informatie die ik eerder kreeg was niet juist.

De inschrijvers (korte en lange editie samen rond de 300 equipes) krijgen op korte termijn een email met verdere informatie.

Gebruikersavatar
Harry Tijssen
Guru
Guru
Berichten: 1385
Lid geworden op: di dec 28, 2004 21:40
Locatie: Hansweert
Contacteer: Website

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

di dec 08, 2009 11:07

Vorige week is er al een mailtje gestuurd aan de deelnemers door Gerrit en Nicole, zeer binnenkort zou er inderdaad meer info zijn.
Harry Tijssen

Heb: 166 2.4 JTD 20v "03, 156 1.8 16v "03
Had: 75 2.0 carb. "86, 155 1.8 8v "93, 33 1.7 16v QV "92, 155 2.5 V6 12v EVO "95,145 1.4 16v "00, 155 2.0 16v "97,166 2.4 JTD "00

Gebruikersavatar
Rainier155
Guru
Guru
Berichten: 1639
Lid geworden op: ma jan 02, 2006 00:45
Locatie: Berkel Enschot

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo dec 09, 2009 15:53

Het RIAR programma is ok, maar op zich mis ik een circuit bezoekje (Monza? deze hebben de mogelijkheid tot "vrijrijden", ik kan alleen geen kalender zien van 2010 dus is het afwachten of dat mogelijk is in die periode).
Wellicht is er via de scarb (en met andere alfa clubs) nog wat te regelen. :)
Voorlopig Alfaloos... maar meerdere modellen op het wenslijstje.
- Daily driver: Ford Focus Wagon MY2021 1.0L Ecoboost 155pk MHEV
- Anti Hipster Bakfiets: Suzuki Ignis MY2002 1.3L 83pk :)

Alambix

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo dec 09, 2009 18:03

Dus dan toch maar de camping.... ben je van niemand afhankelijk...

Andretti Molletti

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo dec 09, 2009 19:39

De Riar heeft deze PDF in ieder geval openbaar gemaakt op www.Alfisti.com (wat van Alfa Romeo zelf is) Domein is van Fiat. Dus dit is wel het officiële programma.
Dat heb ik inmiddels bevestigd gekregen. Dus óf het RIAR is alsnog ingestapt, of de informatie die ik eerder kreeg was niet juist.

De inschrijvers (korte en lange editie samen rond de 300 equipes) krijgen op korte termijn een email met verdere informatie.
Wat ik even niet snap is dat het RIAR later instapt??? RIAR/Alfisti.com/alfaromeo.com= een pot nat ofwel allemaal Alfa, dus het RIAR kan niet later instappen..

Wat er gebeurt is zoals ik het waarneem: er wordt een BLR georganiseerd en data vastgelegd... later pas wordt er door de officiele kanalen van Alfa Romeo een datum geprikt voor diverse evenementen en tja dat valt toevallig niet samen met de BLR.
Vervolgens worden de inschrijvers geupdate met onbekende info (of iig een mail) en de rest van de club, die reserveert maar een camping ?
Ik snap er werkleijk helemaal niks meer van,
simpelweg blijft de vraag:

Hoe kan ik als clublid meedoen aan de centennial????
ik denk echt dat ik die vraag namens velen stel vandaar dat ik deze op dit forum stel, omdat het antwoordt voor velen interessant is.

@Alambix: schuif s op ;)

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12105
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo dec 09, 2009 20:21

Wat ik even niet snap is dat het RIAR later instapt??? RIAR/Alfisti.com/alfaromeo.com= een pot nat ofwel allemaal Alfa, dus het RIAR kan niet later instappen..

Wat er gebeurt is zoals ik het waarneem: er wordt een BLR georganiseerd en data vastgelegd... later pas wordt er door de officiele kanalen van Alfa Romeo een datum geprikt voor diverse evenementen en tja dat valt toevallig niet samen met de BLR.
Vervolgens worden de inschrijvers geupdate met onbekende info (of iig een mail) en de rest van de club, die reserveert maar een camping ?
Ik snap er werkleijk helemaal niks meer van,
simpelweg blijft de vraag:

Hoe kan ik als clublid meedoen aan de centennial????
ik denk echt dat ik die vraag namens velen stel vandaar dat ik deze op dit forum stel, omdat het antwoordt voor velen interessant is.
Kwestie van niet willen snappen misschien?

Zoals eerder aangegeven: de informatievoorziening vanuit Italië is zeer karig.
Degenen die zich met de organisatie bezighouden zouden dolgraag meer informatie geven maar die is er niet op dit moment.
Niet iedereen die zich heeft aangemeld voor de Centennial rit leest het forum. Het is niet meer dan logisch dat zodra er nieuws is, er een mail wordt verstuurd aan alle aanmelders. En uiteraard publiceren we de informatie op de website. Daar is niets geheimzinnigs aan.

Andretti Molletti

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo dec 09, 2009 20:36

[Niet iedereen die zich heeft aangemeld voor de Centennial rit leest het forum. .
Aha, dan zou ik me graag aanmelden voor de Centennial rit, ik vind alleen geen info op onze site.

Het gaat me niet om iets te willen snappen, maar om duidelijkheid (ook voor een grote groep), maar goed laat maar... dat gaat toch niet werken zo en ik steek mijn nek niet meer uit als ik telkens neergeknuppelt wordt, ik geef de nek wel door.
vrijwilligers of zal ik iemand aanwijzen :mrgreen:

Gebruikersavatar
Frits
Guru
Guru
Berichten: 1083
Lid geworden op: do feb 10, 2005 21:54
Locatie: Delft
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo dec 09, 2009 20:46

Aha, dan zou ik me graag aanmelden voor de Centennial rit, ik vind alleen geen info op onze site.
Staat op http://www.alfaclub.nl/news.php?nid=187 even doorklikken na de link die gegeven is in de allereerste post van dit draadje... maar natuurlijk heel moeilijk te vinden ;-)
http://www.alfa90register.info" onclick="window.open(this.href);return false;

Andretti Molletti

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo dec 09, 2009 20:51

Aha, dan zou ik me graag aanmelden voor de Centennial rit, ik vind alleen geen info op onze site.
Staat op http://www.alfaclub.nl/news.php?nid=187 even doorklikken na de link die gegeven is in de allereerste post van dit draadje... maar natuurlijk heel moeilijk te vinden ;-)
Frits, dat is de BLR en die data komen niet (geheel) overeen met de centenario, dat stond al in de post van Harold :?

Gebruikersavatar
kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3916
Lid geworden op: di dec 28, 2004 16:38
Locatie: Leidschendam

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo dec 09, 2009 21:25

scarb organiseert de blr en het daarbij behorende centennial, zullen we onss focussen wat de scarb doet op deze site. Wat riar doet, prima, maar is verder geen issue lijkt mij hier :idea:
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Andretti Molletti

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo dec 09, 2009 22:06

scarb organiseert de blr en het daarbij behorende centennial, zullen we onss focussen wat de scarb doet op deze site. Wat riar doet, prima, maar is verder geen issue lijkt mij hier :idea:
Kom Kees, als welke ALFA club dan ook kun je natuurlijk niet je ogen sluiten voor het 100 jarige bestaan van Alfa Romeo... RIAR is wel even de official Alfa site.

Gebruikersavatar
Tazio Novante
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 671
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 20:10
Locatie: Maarheeze
Contacteer: Website

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo dec 09, 2009 22:27

Ik heb me ook niet aangemeld voor de BLR maar voor het meebeleven van de centenial vieringen in Italie. Ik ga er gewoon vanuit dat wij ons aansluiten bij de officiele festiviteiten die vanuit Alfa georganiseerd worden. En of dat een week eerder of later is zal denk ik weinigen een worst wezen. Als we er maar met onze Hollandse delegatie zijn. En als dat een week van te voren bekend gemaakt wordt is het mij wel goed ;-)
De Gouden Koets mag de zomer weer z'n best doen.
De 166D staat met 498K op de klok te wachten op de winter.
De Gulf hangt in 't spit.

Terug naar “Evenementen”