Na een poos geen alfa gereden te hebben (stond in de garage) heb ik hem nu weer een maandje terug wat een genot!!
Alleen lijkt een probleem te zijn terug gekomen. Als ik de motor start lijkt er niks aan de hand te zijn, loop stationair goed zo tussen 9 en 10, zonder teveel op en neer te gaan.
Maar als ik wil weg rijden, geef ik gas en laat de koppeling op komen, dan bigint hij te rijden, maar al gauw verliest hij al zijn aandrijving. als ik dan wat meer gas geef rijdt ie wel door met wat geschok.
Op de snelweg heb ik het ook, als ik gewoon 120 rij, dan gebeurt het regelmatig dat de motor uitzichzelf afremt, en als ik dan weer meer gas geef, geeft ie een soort van schok, en trekt dan weer gewoon door tot de 120.. als ik boven de 130 rij heb ik dit probleem niet.
Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik hoop dat jullie het begrijpen. Zo niet, zal ik wat meer proberen uit te leggen.
ik had er eerst een K&N open lucht filter op.. na 15d km kreeg ik ook die problemen, en heb toen het orginele luchtfilterhuis terug gezet en doe deed ie het weer goed (de auto had toen wel een 2 a 3 maandjes stil gestaan)
Heeft iemand een idee waar dit probleem zit?
Groeten, Juvi..