1. ik stel gewoon een vraag, die geformuleerd is aan de hand van het laatste stuk van de discussie.... ik vertel anderen niet wat ze moeten doen, jij bent dit topic zelf begonnen Dre, mede omdat jij blijkbaar van mening was dat er iets anders moet.. dus ga nu niet mij de schuld ervan geven dat meerdere mensen hier (neem ik aan) dan wel wat gaan verwachten. Mij de schuld ervan gaan geven dat een beetje discussieren alleen niet genoeg is lijkt mij een beetje onzin...Ik neem tenminste aan dat je toen je het topic startte wel een bepaalde voorstelling van zaken had, en hopelijk nog steeds hebt.. Dan zeg ik tegen de TS: doe daar dan ook wat mee. Nu krijg ik de indruk dat het stilstaat, het is niet aan mijzelf om die indruk weg te nemen lijkt mij.
2. nee, heb ook nooit die intentie tot soliciteren gehad (veel te weinig verstand van alfa`s namelijk , en onder meer door dit soort topics en reacties een beetje klaar met dit forum...Ik ben ook totaal niet geschikt als moderator, zoveel zelfkennis heb ik wel), en ik heb ook geen topic gestart dat het allemaal beter/anders moest..
3. wie zegt dat ik met die potentieel technisch moderator speciaal jou bedoel Dre, er zijn hier meer mensen met verstand van alfa`s en auto`s die het misschien (ook?)wel een uitdaging vinden. Ik heb express geen naam genoemd, juist om dit soort reacties te vermijden, blijkbaar tevergeefs.
4. krijg ik nu gelijk dat het toch een topic om de discussie was, of gaat er daadwerkelijk wat gebeuren, want die vraag is dus niet beantwoord..?
snap jouw reactie dus niet Dre.
edit:
Niet wij maken jouw forum, dat doe je zelf!!!
het is niet mijn forum, het is ons forum...... Wees gerust,als ik zelf een forum wil, maak ik dat wel.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.