Door onwetendheid heb ik dit in korte tijd 3 keer achterelkaar gedaan 1 keer zelfs voor niks . Auto gewoon op vier bokjes en rustig beginnen geen deadline stellen is dan het advies het is een hobby en het blijft een hobby (dus niet onder een krik gaan liggen). Ik weet niet of het nodig is maar ik zou het midden lager ook vervangen. Echter moet je de cardan as dan wel in een bankschroef vastkunnen zetten en een diepe dop 32 hebben. Ik heb hiervoor een dikke plank hout waar in het midden een gat in zit waar de diepe dop 32 doorheen kan. En rondom dit gat drie gaten om de 120 graden verdeelt waar de drie tapeinden van de cardan as door heen gaan. Zo kan je de as inklemmen en echt fatsoenlijk kracht zetten, om het geheel vast te zetten heb je wel een moment sleutel nodig. Dacht dat een moment van ongeveer 100 Nm nodig.Als je zo'n harde bonk had dat je middenarmsteun klepje open vloog dan is ook de middenste hardy eraan, alleen het lager in het midden geeft niet zo'n erge ontregeling.
Petje af - ik wil niet ruilen om dit op straat te doen. (natuurlijk: alles kan - zoals ook een brug huren bij lokale DHZ garage)
Gr Wouter