Hahaha,en toch wil ik carbs,die kan ik lekker een beetje rijk zetten,dan ploft ie zo fijn uit de uiltaat
Dat kan met een KDFI nog beter!!! Je kan die rijk zetten maar ook de ontsteking bij gas los verlaten waardoor de motor ploffie ploffie zegt maar nu met grote steekvlammen
Ik ken een jongen die motorfietscarbs op een bmw blokje gebouwd heeft,en dat rijd en klinkt "leuk",en dat wil ik ook wel op mn 75
Het zogeheten blaffen kun je alleen met een KDFI of sortgelijk bereiken
De grootste vraag bijft de ontsteking,kan die van een carbsblok gewoon overgebouwd worden?
bien deir dun dat... zo zeggen ze dat hier toch?? Je ontsteking ve een vergelijkbaar carbsblok..... en dat is er niet
.... maar een standaard puntenontsteking gaat werken idd op een Nord, niet op een TS!!
Het lijkt me dat met een werkende rotor/verdeler ontsteking(met vacuum vervroeging) en een setje carbs,de boel gewoon zou moeten kunnen starten en lopen.
Wat je zegt starten... stukkie rijden en dan.... LOPEN!!!
De orginele zooi met ECU is toch puur voor de motorloop,alle instrumenten etc. werken toch in principe toch ook gewoon zonder?
Welke zooi?
Injectie blijft de overtreffende trap van carburatie
Maar het gaat gewoon werken, dat wel !