Wie o wie kan het volgende raadsel oplossen. Een tot eergisteren perfect startende en lopende AR 146 zegt na een kleine onderhoudsbeurt (luchtfilter, olie en oliefilter) en het vervangen van de verlichting middenconsole (ik zet het er maar bij, kan me niet voorstellen dat dat de oorzaak is) dat de fiets ook een optie is, of te wel, hij of zij vertikt het. Na het bovengenoemde onderhoud heeft de motor heel even normaal gelopen (een seconde of 5) en is toen afgeslagen. Heel soms lukt het nog om bij doorstarten een zeer gesmoorde rochel te produceren, maar dat is het dan ook. Het moet ogenschijnlijk iets heel simpels zijn, maar wat ? Startmotor draait rond, ik ruik benzine, dus brandstoftoevoer lijkt niet de oorzaak te zijn, overige opties ? Gezien het feit dat er af en toe een vaag teken van leven is, ga ik ervan uit dat ik vonkende bougies heb. Startrelais bij de accubak slechte verbindingen ? BDP-sensor ? Iets totaal anders ? Heb ik bij het wisselen van het luchtfilter iets kunnen lostrekken of verdraaien op het inlaatgedeelte ?
Ik zie jullie suggesties graag tegemoet,
Groeten,
Bruno (nee, niet die van de film)