deze discussie hebben we pas nog gehad.
tja ik zou gaan voor een twee koloms brug, deze vind ik persoonlijk erg lekker werken. En wel omdat de wielen vrij hangen, en geen rijplaten in de weg zitten.
maak van dit topic anders even een pol
hier zit je weer met dwarsbalken, en hij gaat niet hoog genoeg. voor als je bijvoorbeeld een bak moet doen, of je moet last van je rug willen krijgen. maar dat lijkt mij niet.POETSBRUG, heb je helemaal geen rijplaten en palen om je auto heen. en de hoogte is net mooi om dorpels te doen op je krukje. wielen zijn vrij en de motor zou er ook met weinig problemen uitgehaald kunnen worden.
Als je onder een schuine hoek kunt lassen wel ! (ik heb namelijk wel eens tamelijk zitten klooien om bij een 4 koloms brug recht op de bodem van de auto een las te leggen....Nu is het zo dat de auto ook wat lager was.... maar daar heb je bij een 2 koloms geen last van....Persoonlijk lijkt mij een vierkolomsbrug wat makkelijk. Als je de wielen vrij wilt hebben zet je gewoon een steun onder de auto. Maar dorpels lassen en kriksteunen repareren kun je er ook mee. (komt helaas wel eens voor bij een Alfa)
Ø ÿå˛ dâţ ǐş ŵāąřStenhØj bedoel je dan, hé?
Rik da's wel heel erg kort he...Tussen een 105 en een Fiat gerelateerde zit een complete wereld hoor....( mijn wereld namelijk....indien uitsluitend 105 : een vierkolommer, indien Fiat gerelateerd: 2 kolommer!!!
Vanwege de kriksteunen. En dorpels gaan prima op een vierkolommer....