Mooi ding zo te zien! (Even afgezien van die compressiemeting).
Zie mijn update boven jouw post. De compressie is gelukkig toch goed! Was een fout in mijn manier van meten.
Niet serie 3 bumpers er op monteren, dan wordt de carrosserie een beetje "bijeengeraapt".
Bedankt voor de feedback.
Van wie is trouwens de blauwe 3 M Touring -niet M3- op de achtergrond haha? Zo eentje heb ik ook maar dan een grijze...).
Van mij
Dat is het werkpaard die de racer naar het circuit mag trekken. En mij dagelijks naar werk brengt. Helaas heeft Alfa lang niks geproduceerd tussen de 159 en de Giulia.
Waar nog niemand wat negatiefs van zei maar wat ik echt grondig zou aanpakken: dat kiepraam in het dak....
Bedankt voor de feedback en de voorgestelde oplossingen. Voorlopig laat ik hem zitten zoals hij zit. Een nieuw dak in de auto zetten is mij voorlopig te ingrijpend. Maar wellicht in de toekomst.
Het is ook niet mijn favoriete deel van de auto, maar het zit er op. En ondanks dat het geen elegante oplossing is, is het wel periode correct. Ik zal het er voorlopig mee moeten doen. Zelf in het dak zagen om een ander dak passend te maken zie ik sowieso niet zitten. Dus dat gaat een duur geintje worden. Maar de voorgestelde oplossingen zal ik zeker in het achterhoofd houden!
Heb je twee buitenspiegels, allebei in dezelfde stijl? (Dik model, met horizontale streep waar Alfa Romeo in staat)?
Dat is echt iets bijzonders wat je bij originele Nederlandse Giulietta's niet vaak zag!
Ja! Ik vroeg mij al af of dit gangbaar was. Ik heb een elektrische linker spiegel en een handbediende (van buitenaf) rechter spiegel. Biede hetzelfde ontwerp met de tekst 'Alfa Romeo' in de horizontale streep.