Vanavond had ik weer wat tijd vrijgemaakt dus was het weer klustime en ik ben (bijna) helemaal happy!
Er is geen pluimpje stoom meer uit de uitlaat van de P4 gekomen, ik heb de motor een half uur laten lopen tot de fan er ook in kwam en geen centje pijn!
De motor liep wel ietsjes onregelmatig, iets te veel naar mijn mening maar misschien vraag ik te veel, de motor is niet nieuw meer...
Meteen heb ik als noodoplossing zelf een vacuumslang voor de rembekrachtiger gefabriekt en nu remt de P4 ook bekrachtigd! Een testrit moet ik nog gaan maken, vandaag heb ik wel de deurpanlen aan de voorkant gemonteerd/gedemonteerd, de deurgrepen aan de bionnenzijde gemonteerd (1 stang van het binnenwerk ontbrak dus moest ik in de dozen nog opsnorren).
Qua details: het controlelampje voor de verlichting is kapot, ik zal het dasboard dus even open moetn halen maar dat is een klein klusje.
Op het programma staan nu nog het fabriceren van een P4-achterpaneel in de kofferbak, donor wordt een SW paneel, aansluiten van wat P4 bedrading en dan met de P4 naar een maat met een goed lasapparaat, zodat de steunen van de visco-koppeling weer vastgelast kunnen worden, evenals de haak waar de einddemper aan gehangen wordt.
Daarnaast beweegt de gaskabel nog niet soepel, deze moet ik nog smeren.
Verder nog diverse kleine klusjes en eigenlijk moet de P4 wat netter gemaakt worden, er zitten nu behoorlijk veel putten en deukjes in, zitten er nog enkele roestplekjes en moet er wat lakwerk bijgespoten worden. Het belangrijkste is echter dat de P4 rijdt!
Iemand nog goede tips voor bv uitdeuken zonder spuiten?