vr apr 02, 2010 13:35
zou ik alleen nog nadenken om het rubber bovenin je veerpoot eens te veranderen (alhoewel, blijft het nu een straatauto voor dagelijks of begrijp ik je verkeerd?)
Dat nadenken had ik al gedaan

. Er zijn van die universele toplagers met een sferisch lager, soort kogel waar de schokdemper doorheen steekt (ongetwijfeld wist je dat) maar dat geeft schijnbaar metaalmoeheid in je carroserie er zijn er ook waar het sferisch lager in rubber zit maar die kosten 100 euro per stuk ofzo, voorlopig gebruik ik deze. Het blijft een straat auto zomer en winter afwisselend met de Lancia, het leven is te kort om met een saaie moderne(re) auto naar het werk enzo te gaan

klopt idd, uniball boven in zou het mooiste zijn, daarnaast had ik zelrf het rubber ingeklemt zodat het niet allekanten op kon flubberen
en over dat laatste, tja nu ik de ene na de andere leuke alfa voorbij zie komen krijg ik steeds meer spijt van mijn leaseauto

33 type 2 16V carbs & Delta EVO
Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S