ook al ziet die olieschraapveer er nog goed uit qua slijtage
voor de rest


Weet niet hoe de ts kop er zonder kleppen en veren uitziet maar kun je er niet bij een gewone lange punttang?................Alleen heeft er iemand een tip hoe ik het beste de oude seals van de inlaat geleiders kan halen.
Ja maar krijg ze niet los van over de geleiders. Misschien eens busje WD40 op loslaten.Weet niet hoe de ts kop er zonder kleppen en veren uitziet maar kun je er niet bij een gewone lange punttang?................Alleen heeft er iemand een tip hoe ik het beste de oude seals van de inlaat geleiders kan halen.
Grtz,fRank
+1 hier, daarna kan je ze er met een pincet eruit rapenvolgens mij moet je ze voorzichtig met een scherpe schroevendraaier doortikken.
Lijkt me wat overdreven om daar maar meteen van uit te gaan, toen ik bij mij de geleiders ververst had (lees; erin gebeukt met een hamer en juiste tooltje), werd de slijprand op de zetel redelijk uniform over de gehele omtrekDeze zouden n.l. niet meer in het midden zitten en de klepzetels moesten opnieuw worden in gefreesd.