terotex = kunststofbasis
zit een beetje door dit topic te lezen en moet wel ff zeggen dat er op enkele zaken beter ff gewezen mag worden...
ik lees epoxyprimer over washprimer-dit mag never nooit!
nogmaals afhankelijk van de vervuiling op de ondergrond kies je de fundering,op zeer schoon oppervlak kun je als er nog geplamuurd moet worden het beste een epoxy zetten,op licht vervuild tot vervuild zet je washprimer,nooit over elkaar gebruiken.
verder eerst washprimer dan kitten en dan eventueel lak oid,geen washprimer over je kit,nooit doen!de zuren in de primer tasten je kit aan!
Waarom liever geen RX>?
dit is materiaal op lijnoliebasis,een uitermate duurzaam produkt(op hout
)
als je een zuurtest (zure regen)doet met dit spul schieten de tranen in de ogen...
beter als niks doen maar als je de auto blootstelt aan de elementen weet je binnen 1 jaar wat ik bedoel
dan nog ff over het commentaar vanne ,gezien het uiteindelijke gebruik van de gtv waarom geen rx?
waarom niet maximaal inzetten als er mogelijkheden toe zijn?kan alleen uit financieel oogpunt iets erbij denken
als de auto in de huiskamer gaat staan dan laat hem maar kaal,gaat langer goed als een mensenleven...
maar als je ook in regen toch naar meetings wil komen dan ga je toch voor het maximale,zeker gezien al het werk wat er in zit...
waarom ben ik relatief fel hierop?vind het lullig voor de mensen die zoveel moeite doen voor hun stalen ros als het binnen afzienbare tijd weer roestig is...
maar wil niemand tegen het zere been schoppen hoor
,tis mijn auto immers ook niet