frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: lila bertjes...

za feb 10, 2007 00:21

Rik MATZWART!! Het echte matzwart is de rustoleum combi colour. Ralcode 9005 en de meest matte variant daarvan. Ik heb er de Alfetta mee gerold 8), gaat prima! Dit is echt van dat schoolborden zwart/grijs,heerlijk! Dan met die brede stalen velgen>he-le-maal goed!! 8) 8)
De betere gereedschappenboer kon het me leveren (althans hier in de buurt toch), suc6!
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

Re: RE: lila bertjes...

za feb 10, 2007 00:22

Dan zit ik nog met de kleur. Ik heb wel verf gehaald, maar ja, je geeft m maar een keer een ander kleurtje.
Dus!
- Enerzijds: Matzwart..... (ik heb heeeeeeeeeeele coole stickers die ik dan a la Hot Rod/ Nascar op de voorschermen plak. )
- Anderzijds: De wat oudergedienden onder ons kennen wellicht nog mijn dikke Bert, de muisgrijze GTAm replica, waarmee ik veel HARC dagen onveilig gemaakt heb. Die kleur dus....
- Mijn Brievenbus wordt Wit met een amaranto neusje. Deze idem doen. Beetje Beauty & Beast effect...
- Lila en dan a la Porsche 917 inkleuren met zwart : Schinken. Wurst... enz. (iemand die weet wat ik bedoel en een foto heeft?)
- Rosso Corsa, witte roundels, witte neus, gewoon Alfa Corse, eventueel wit neusje.

Wie het weet mag het zeggen.
En indien matzwart: Welke soort is nou mooi mat a la de 75 van Bob vd Sluis? en waar scoor ik in regio utreg die verf?
Afbeelding !

Als je 't circuit op gaat krijt je gewoon t racenummer even op deur en neus :biggrin:

Deze bedoel je, Rik, de enige keer waarbij het legitiem is om 'Du Schwein' naar een Duitse auto te roepen :P

Bartman
Guru
Guru

za feb 10, 2007 00:24

Zacht geel

Afbeelding
De neus van mijn Squadra is al jáááren oranje! ;)

Leuk racen met je Alfaatje? Squadra Italia!

www.squadra-italia.nl

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice

za feb 10, 2007 11:07

Grijs! En dan die wielranden paars laten of paars neusje ofzo. Beetje foute two-tone-combi uit die tijd?!? Nascar en mat is leuk alternatief maar...
Dirk - Giulia2000TS

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

za feb 10, 2007 11:16

Appeltjesgroen :lol:

Martin H
Advanced Member
Advanced Member

za feb 10, 2007 12:19

- Lila en dan a la Porsche 917 inkleuren met zwart : Schinken. Wurst... enz. (iemand die weet wat ik bedoel en een foto heeft?)
Deze? :D
Afbeelding

Toch vind ik felgeel mooier 8)

(edit: zie net dat Dinky Boy al een link had gemaakt :roll: Hij wil natuurlijk geen foto's van Porsche's op een Alfa-forum :wink: )

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

za feb 10, 2007 12:23

Ik denk dat het het leukst is als je een zéér opvallende kleur pakt, die niet origineel is....

Zoiets dus als appeltjesgroen, lekker fris en dan een wit neusje ofzo.

OF een lekker ordinaire parelmoer kleur :lol: offuuh, metallic blauw met zilvere strepen :lol:

Dinky Boy
Miniaturista

za feb 10, 2007 13:51

(edit: zie net dat Dinky Boy al een link had gemaakt :roll: Hij wil natuurlijk geen foto's van Porsche's op een Alfa-forum :wink: )
Nee hoor, zo eenkennig ben ik nou ook weer niet :P alleen stond de url van dat plaatje niet toe dat er rechtstreeks werd gelinkt ;)

adjesalfa
Advanced Member
Advanced Member

za feb 10, 2007 17:53

mooi projectje gewoon lekker kachelen :driving: en nie letten op een krasje :thumbs:
Ze ziet er zker al stoer uit 8)
Lache die radiator lak op kleppendeksel :P

martijn

Speeder
Guru
Guru

za feb 10, 2007 17:58

Ik zeg is iets heel geks: Oranje!... :D

Een vriend van me heeft zojuist een niet nader te noemen (japanse) auto oranje gespoten, met een zwart dak en motorkap. Nou hoeft die motorkap en dat dak niet zwart, maar de kleur oranje beviel mij opvallend goed 8)

(nee, geen hup holland hup oranje..)
Laatst gewijzigd door Speeder op za feb 10, 2007 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gehad:

'93 Alfa Romeo 33 1.4IE Boxer

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

za feb 10, 2007 18:24

Ik zeg is iets heel geks: Oranje!... :D

Een vriend van me heeft zojuist een niet nader te noemen (japanse) auto oranje gespoten, met een zwart dak en motorkap. Nou hoeft die motorkap en dat dak niet zwart, maar de kleur oranje beviel mij opvallen goed 8)

(nee, geen hup holland hup oranje..)
Die van Radinov cker, mazda automaatje :roll: ..... Idd mooi project :!:

Maar oranje is niet meer origineel, Nuova van GiuliaCorse is die kleur al :wink:

Andretti Molletti

za feb 10, 2007 19:22

Voor Rik en ook voor mij is een oranje bertje... eeeuh ... Dennis Vogel...
Dat is dus eigenlijk geen optie denk ik zo, netzo als Giallo Ocra voor Rik "mijn" kleur is..

Rik: GTAM grijs is best wel jouw kleur!!! tijdsorigineel etc etc!! :thumbs:

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

za feb 10, 2007 20:29

Voor Rik en ook voor mij is een oranje bertje... eeeuh ... Dennis Vogel...
Dat is dus eigenlijk geen optie denk ik zo, netzo als Giallo Ocra voor Rik "mijn" kleur is..

Rik: GTAM grijs is best wel jouw kleur!!! tijdsorigineel etc etc!! :thumbs:
grijs is zo saai.... Past NIET op zo'n brede bert! :wink: Gewoon een knalkleur 8)

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

za feb 10, 2007 20:55

Afbeelding

Het gaat toch matzwart worden denk ik, ook omdat ik de 75 van Bob zo vreselijk vet vind. En de antraciet kleurige velgen, en dan deze reeks stickers op het voorscherm.
Hele brede raamband maken, ook zwart, dat je een kijkgleuf overhoudt.
Het moet maximaal agressief gaan worden. Uitlaat komt achter de deur naar buiten piepen...
Hij staat nu goed laag, voor moet ietsje hoger. Lijkt mee te vallen, maar door de aangepaste schermen is dat gezichtsbedrog. De draagarmen staan omhoog, dat geeft bump steer en dat willen we niet. Het moet niet alleen Show maar ook Go zijn!
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

za feb 10, 2007 20:58

Afbeelding

Om sieger een plezier te doen (je had wel gelijk met dat geel, ) een wat meer racy ontluchtingsslang, die ook nog eens mooi gemonteerd zit.
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Terug naar “Projecten”