duurde even maar hij draait weer.
er was geen spanrol vastgelopen oid. gewoon de riem aan gort (na 40k al
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
)
maargoed, andere kop erop, waterpomp vervangen, en alle spanrollen ed erbij.
ander stuurhuis. hij stuurt nu zwaarder en komt wat minder soepel terug op nul bij het uitkomen v.e. bocht... hoe kan dat? (hij is nog niet uitgelijnd, doe ik als hij verlaagd is)
ook een andere bak. en WOW wat schakelt dat zeg! ik kan nu tenminste voelen waar de versnellingen zitten en keihard van 3 naar 2 schakelen. gaat alleen nog wel wat stroef allemaal. misschien andere olie?
trouwens alle credits gaan naar gerard s. want hij heeft dit allemaal gedaan!
gister alleen van utrecht naar zwolle gereden met de thermostaat kapot
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
hij bleef op 45 (!) graden hangen...
ik hoop dat ik niets om zeep geholpen heb.
met deze kou ga ik dus niet rijden.
morgen nieuwe thermostaat bestellen en gelijk maar de L-veerpootlager erbij doen. ook nog uitlaatpakkingen want deze zijn niet vervangen.
een dezer dagen komen de apex (3 of 3.5mm) veren van nico binnen. doen we gelijk als we de veerpootlager vervangen.
ik ga morgen even wat pica's maken want ik heb nog wat vraagjes over losse draadjes onder de kap...
vandaag nieuw achterlicht erin gezet, dakraam aan de praat gekregen, pookhoes vervangen en dat klepje over de handrem erop gezet.
oja, hij houdt nog wel in... tussen 2000 en 3000 rpm. ik denk de lambda? even proberen als de thermostaat erin zit. voorheen trilde het blok raar bij 3000 rpm en dat doet hij nu niet meer, YES! ik denk dat hij niet precies op tijd stond.
duss... to do op korte termijn:
-thermostaat (spoedje)
-veerpootlager
-verlagen
-uitlaatpakking
-uitlaat ophanging
-lambda checken
-uitlijnen
-
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)