ivm omstandigheden even wat minder door kunnen pakken als gewenst; maar nu toch weer wat stapjes kunnen maken.
De 1ste meters zijn gereden! Voorzichtig aan, maar je merkt wel dat er power in zit
Eindelijk de eerste heat cycle gedaan. Dus de olie maar ververst om het heftigste vuil er uit te krijgen.
Ventilator sloeg niet aan, blijkt mijn thermoswitch niks te doen... Gelukkig toen ik de motorkabelboom maakte heb ik wat extra in/uitgangen makkelijk toegankelijk gemaakt dus even een draadje trekken en nu stuurt de ECU gewoon de ventilator aan. Werkt perfect. Toch de voordelen van zo'n motormanagement systeem.
De uitlaat maakt alleen toch echt veel en veel en veel teveel kabaal
Beetje volume is leuk maar dit slaat echt nergens op, er kwamen zelfs mensen naar buiten om te kijken
Ik heb bij de voorpijpen wat ruimte overgehouden voor dempers, dus binnenkort maar eens meten wat daar mogelijk is.
En ik had ook gewoon de beschrijving moeten lezen, want mijn einddemper is een no-drone demper en daar staat vrij specifiek bij dat bij een auto zonder turbo je wel zeker 2 absorptiedempers moet gebruiken. En dus niet één kleine zoals ik heb.
Maar voor nu moet er eigenlijk gewoon even een normale midden en einddemper onder om wat meer te kunnen rijden. Misschien was achteraf dat supersprint dempersetje toch wat sneller en slimmer geweest (en uiteindelijk goedkoper
), maar ach.
Buiten dat werkt mn stuurbekrachtiging gewoon, Alfa Control werkt perfect, tellers werken en er lekt niks. Dus best een succesje zo.
Koelwater temperatuur voor dashboard doet alleen niks, maar ik heb voor nu de meter van de ECU dat werkt ook.
En ook een bezig geweest met de handrem. Toch gekozen voor een hydraulische handrem. Maar dan wel op de originele hendel. Middenconsole een beetje pas gemaakt en straks een kapje over de hoofdremcilinder en dan zie je er helemaal niks van. Ik maak wel wat foto's als t klaar is.