ben ik weer
met nog 3 weken te gaan voor een lang weekend Silverstone en een paar drukke weken achter de rug dacht ik goh... ik zal eens kijken hoe het ermee staat. Twee hoofd-aandachtspunten:
1. heb ik een lekkage aan m'n huis, ofwel is m'n sprint incontinent?
(opgeruimd, droog gemaakt, onder sprint gekropen, eigenlijk niets geks gezien wat ik nog niet wist, en al zeker niks waar een dergelijke plas redelijk geur en kleurloze vloeistof (behalve wat olie en kvs sporen die ongetwijfeld 'uit' de vloer komen) vandaan zou kunnen komen. Hmm. Gek. Heel stuk vloer met kranten bedekt. Sprint weer bovenop gezet. Morgen of overmorgen weer eens kijken of ik lekkage zie.
2. Oja, ik moest nog zo'n nieuw 'scrollwieltje' scoren, anders heb ik geen dashboardverlichting. En ook geen waarschuwings- of signaleringslampjes, wat ik eigenlijk vervelender vind.
Op de andere kant staat "12Volt, 20Ohm, 8Watt. Is dus de dimmer van de dashboardverlichting. In voorraadmagazijn gedoken. Alle typen schakelaars gevonden, ook voor functies die op geen ene sprint of sud zitten, maar natuurlijk niet zo'n stom dimmerwieltje. Dus; wie o wie? Andere typen schakelaar te ruil aangeboden
of gepaste vergoeding. En mocht dat niet lukken; kan ik dan ook gewoon de draadjes doorverbinden of gebeuren er dan andere gekke dingen?
Verder lijkt het erop dat een beetje wassen en poetsen en de bandenspanning checken wel zal volstaan...
zin in!
http://www.silverstoneclassic.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
nog meer mensen van hier die gaan toevallig?