De achterkant voor de tweede keer losgehad om de boel recht(er) te maken. De lichten waren er nu uit en het moest uiteraard netjes aansluiten zodat er geen water in kwam. Fijne pimplampen er op gezet.
Twee bruine sterretjes.
Wegwerken van roestrandjes en voorbereid voor makkelijke plaatjes.
Mooi geperforeerde en geproplaste plaatjes er op gezet. Achteraf bleek dat de gaten op zich niet te groot waren voor de APK, maar van onder, onder de bodemschutz, voelde het staal erg slap/rot aan. Omdat het nogal nutteloos was om schutz weg te gaan halen als je toch niet verder kan met repareren, hebben we toen besloten dat de ene waarschijnlijk afkeur zou zijn en als je dan toch bezig bent, doe je het andere gaatje ook maar. Gelukkig viel dit allemaal mee en konden er vrij eenvoudig plaatjes in gezet worden en was de bodem ineens superstevig.
De fusee met lager en al die er in moest komen, bleek ook een lager in te zitten wat niet echt lekker meer was. Daar kom je uiteraard op zaterdag om half 6 pas achter, dus je kan niet eventjes naar de winkel tuffen om een nieuw lager te kopen. Omdat we toch twee fusees hadden, hebben we maar de gok genomen dat we een lager uit de voorraad voor 145/146/155 en dergelijke konden plaatsen. Het enige lastige was, dat we geen verse borgring voor een 33 hadden, dus die moest er heel uitgehaald worden. Na wat vloeken en een half uurtje prutsen, is de borgring er uit gekomen en bleek inderdaad dat de lager zelf gewoon exact hetzelfde is. Het heeft even wat extra tijd gekost, maar het wiellagerprobleem is nu ook opgelost.
De toeters doen het nu ook weer, allebei nog wel. Gecorrodeerde stekkertjes zijn best vervelend.
Nu de remleidingen nog goed maken en het laswerk netjes afwerken en de servizio moet klaar zijn voor de keuring.