Vandaag de Giulia voor APK naar mijn specialist (Eric Stevens) gebracht. Heb ondertussen via 't forum nog een nieuw tapeind gekregen voor op de carburateur, zodat 't luchtfilter weer goed vast zit.
Ook merkte ik dat de carb-rubbers nu toch wel aan vervanging toe zijn. Die hik bij koude motor komt daar bijna 100% zeker vandaan, als ik de carbs met de hand iets rechter hield en tegen de motor aan drukte (scheurtjes afsluiten), dan liep hij meteen een stug hoger stationair. Ik was echter zo slim om maar 1 set pakkingen te bestellen, i.p.v. 2 dus.
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Dat komt dus nog wel een keertje, bij de APK is dat toch niet zo'n ramp.
Ik heb zelf geen tijd meer gehad om een nieuwe handremkabel te monteren, zodoende maar achterin gegooid en gevraagd of mijn specialist dat wil doen. Ook heb ik de AH-uitlaat er in geknikkerd, ze wisten daar namelijk een bedrijf met ervaring op het gebied van bijbuigen van RVS. Die gaan dus eens kijken of ze het probleem op kunnen lossen, want als het spruitstuk op 2 plekken een klein beetje wordt bijgebogen, dan is het probleem gelijk opgelost. Ondertussen heb ik nog contact gehad met AH, volgens hun kan het geen productiefout in het spruitstuk zijn, gezien deze middels een mal gemaakt worden. Ze hebben wel gezien dat zo'n 5% van de auto's afwijkt met een motor/versnellingsbak niet goed in lijn/symmetrisch hangt, waardoor de boel niet past. Heb hier zelf nog nooit van gehoord, van deze afwijking...
Ondertussen heb ik in een reactie laten weten dat ik best de boel wil laten bijbuigen, maar dan wel met hun in overleg wil gaan m.b.t. garantie als de boel breekt. Ik heb namelijk niet zo'n duur systeem gekocht om daarna nog eens het risico te lopen om te boel te slopen.
Afijn, update daarover volgt nog wel. Voorlopig eerst even de APK regelen.
![Afbeelding](https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/10003536_10151919387786863_801069205_n.jpg)