Ik dacht dat het hier ging om een vergelijking/aanbeveling tussen de 155 1.8 16v en een GTV-916 2.0 16v.
Nu wordt er een V6 24v naar voren gehaald, dat is geen vergelijk meer natuurlijk.
Wat ik nog niet gelezen heb, is het feit dat beide type Alfa's al behoorlijk bekend kunnen zijn met de roestduivel.
Toevallig besteden wij hier a.s. zondag op onze 155-registerdag extra aandacht aan, zo ook de techniek van de 16v motoren.
Dus mocht je zin hebben om langs te komen kan dat altijd.
Gaat dat niet lukken kun je mij altijd bellen voor tekst en uitleg over de 155, voor mijn telefoonnummer, zie het KBtje.
Op het gebied van het roestverhaal en techniek van de GTV-916 kun je de registerleider van het GTV-916 register raadplegen, zie ook KBtje.
Met de juiste tips op zak weet je in elk geval waar je op moet letten bij een eventuele bezichtiging.
Een hoop tips zijn al gegeven, maar er zijn er nog meer hoor.