Hmm, ik zal ook een opletten als ik em weer gebruik.hmm.. ik zal er eens op letten morgen als ik m weer gebruik
ik heb m nu 2 maand volgens mij en het is me echt nog niet opgevallen.
Nee Patje, dat weet jij toch ook wel ! Jouw italiaanse bolide is toch niet voor niets voorzien van rode binnenverlichting? En nu Kas ook nog eens ontdekte dat het stuur naar je toe kon...Giulia Tom@ is het dan de kunst om de stoel weer in lijn met de stuurinrichting te ....
.... hobbie en ?
@Kosta: nee maar het valt wel op dat veel kereltjes in die auto's met een gestrekte linkerarm aan het stuur zitten en schuin in de stoel....Stoer man!Er zijn veel auto's die het stuur schuin hebben zitten. Ooit wel eens in het eerste type Corsa gezeten ?
Hoe kom je aan die wetenschap bertItalianen pakken het stuur onderin beet en geven het wiel door.
heb net hetzelfde probleem in de spider: 1m95 en schoenmaat 45 steek je niet weg...remedie: versnellingspook laten verstellen of ik kreeg hem niet meer in z'n tweede en voortaan enkel strakke italiaans schoeisel dragen om de knieen van het stuur weg te houdenEnige probleem voor mij is de combinatie schoenmaat 46 met het hoge gaspedaal in de Spider waardoor ik mijn rechterknie moet laten rusten op middenconsole.
De door journalisten vaak aangehaalde "ïtaliaanse aap"De mensen daar lopen echt wel net als hier rechtop