Srry -ry. Ik wil wel graag meerijden als het matig weer is hoor....zeg uh @@ Fiat??? , moet Corry niet horen he.....
Srry -ry. Ik wil wel graag meerijden als het matig weer is hoor....zeg uh @@ Fiat??? , moet Corry niet horen he.....
Inmiddels is er een springkussen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid georganiseerd..
.......... Zondag is de familiedag dus neem eventueel vrouw en kinderen mee. Maar meldt het wel even aan ons. Helaas geen springkussen en andere afleidingen en ook de werkplaats van Pascal is geen speeltuin maar die afweging kan ieder voor zich maken.
Maar dan liever voor thuis want ik hoop genoeg live interessants te spotten ...en eu ... dienen VW kan altijd achter de hoek geparkeerd worden hoor ... wij komen alvast met onze blinky 155Nu nog hopen dat ik erbij kan zijn. Vandaag bleek er iets mis met mijn hoofdrelais. Hopen dat het snel gefixed is, geen zin om zondag met de vw polio van moeders de vrouw te gaan.
Interesse in de 1993 DTM dvd (volledig jaaroverzicht) door de ZDF ?
Dedju ... Ik dacht je te lokken met ons Bella maar ge hebt haar blijkbaar al eens ergens gespot ..Blinken doet ze zeker Kristal, erg fraai rosso 130 !
Zeker! Om de feestvreugde te verhogen zal voor de oudere jongere en de jongere oudere een knutselhoek ingericht worden met de volledige alfahistorie uitgeprint als vouw- en plakmodel. Dus neem je schaar maar mee!!!Inmiddels is er een springkussen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid georganiseerd..
.......... Zondag is de familiedag dus neem eventueel vrouw en kinderen mee. Maar meldt het wel even aan ons. Helaas geen springkussen en andere afleidingen en ook de werkplaats van Pascal is geen speeltuin maar die afweging kan ieder voor zich maken.
een kleurplatenhoek....
En een van de ouderen jongeren geconfisceerde TV met KINDER-DVD'S!!
Je hebt een PB, maar kids kunnen dus zeker mee. Graag!Hallo,wat jammer dat ik nu hoor dat de kinderen ook mee gaan ik dacht eigenlijk dat iedereen de kids thuis liet. Maar wij hebben inmiddels oppas maar de kids gaan liever met ons mee ze zijn 2, 5 en 8 kunnen ze nog mee of word dat heel moeilijk. En hoe moet dat met betalen? Ik hoor het nog groeten Jolanda
Neeeee, 1 zonder pluche binnenvoering graag! Verzoek staat dus nog!Van wat ik ervan begrepen heb is dat we met de USS Ravado komen Dirk.
Dat is dan dus geregeld met die party tent