een tip dan:
begin eens met goede afspraken te maken en desnoods op papier!
Ik peins er niet overStel het even voor aan Theo, dan kan hij het bij een volgende vergadering in de groep gooien.
contra dictie met het bovenstaande?Ik vind het makkelijker om een positief bericht neer te zetten dan een negatief bericht. Zo zie je maar weer hoe mensen verschillen. Dit geeft aan dat deze grote groep alfisti best in staat is een representatief oordeel neer te zetten hier op ons forum
Nee hoor Dré......goed lezen kerelcontra dictie met het bovenstaande?Ik vind het makkelijker om een positief bericht neer te zetten dan een negatief bericht. Zo zie je maar weer hoe mensen verschillen. Dit geeft aan dat deze grote groep alfisti best in staat is een representatief oordeel neer te zetten hier op ons forum
kom op zeg.....
Baak in Voorschoten is inderdaad een bijzonder prettige garage waar ik altijd zeer goed geholpen ben.Garage (Alfa Romeo Dealer) P. Baak Voorschoten..![]()
Krijgen wij als SCARB-lid nog 10% korting ook.
(Op vertoon van clubpas en vooraf melden)
Als de censuur tenminste niet ingrijptDe kwaliteit van het werk kun je navragen bij mensen die daar klant zijn, via het forum komen de reacties vanzelf!