Garage recentie site van een bekende van me:
-> www.garagetest.nl <-
Garage Mulder in Appingedam.
Ik had in Houten alleen bougiekabels voor. cyl. 2 en 4 kunnen krijgen.
Maar moest natuurlijk ook 1 en 3 hebben. Die had ik besteld bij mijn eigen dealer hier in Groningen maar die kon er niet meer aan komen (importeur levert ze niet meer). Na wat gebeld te hebben kwam ik dus bij garage Mulder in Appingedam uit. De beste man van het magazijn heeft echt zijn uiterste best gedaan om voor mij die bougiekabels te krijgen. En ja hoor!! binnen 2 dagen kon ik ze ophalen. Hij had ze via een andere dealer laten komen. Kostte wel wat meer, maar voor de moeite die ze hebben gedaan had ik dat graag over!
Goeie site.
Ik kom met mijn auto's ook altijd bij Antonio Amato in Alkmaar.Ik ben het er gedeeltelijk mee eens, een werkplaats behoort te doen wat er gevraagd wordt, en niets meer! Ikzelf heb nogal goede ervaringen met Autoservice AMATO uit alkmaar. Aardige man en doet precies wat je vraagt; ik had een electrisch probleem waar de monteurs op mijn werk niet uitkwamen. Hij loste het op voor een prikkie en liet het afbouwen aan mij over. Hij beschikt trouwens ook over kwikkolommen handig voor carbs....
Het sterft van de zwendelaars bij ''beungarages'' die de autobezitter graag voor een paar werkplaatsuurtjes tillen en allerlei onzinnige dingen gaan uitvoeren zodat de rekening veel hoger is dan ingeschat. En als autoliefhebbers willen we toch graag dat onze heilige koeien goed behandeld worden? Ik denk dat tips over slechte garages en zwendelaars handelaren en kilometertellerterugdraaiers uiterst welkom zijn. Zodat we elkaar kunnen behoeden voor ellende..... ( daar is zo'n forum toch voor? )
Bovendien denk ik dat iedereen begrijpt dat het er niet om gaat om garagehouders zwart te maken.
Parallel forum oprichten voor die topics die hier worden verboden?
Ophouden a.u.b!Als de censuur tenminste niet ingrijptDe kwaliteit van het werk kun je navragen bij mensen die daar klant zijn, via het forum komen de reacties vanzelf!
Zo is datJa lekker conclusies trekken he?
Ik kan prima met Alfa door de bocht en daar zit geen enkel oud zeer!