Soulfly
Member
Member
Berichten: 111
Lid geworden op: zo feb 13, 2005 09:13
Locatie: Groningen
Contacteer: ICQ

Re: RE: Goede garages, slechte garages!!

ma nov 21, 2005 18:39

Garage recentie site van een bekende van me:

-> www.garagetest.nl <-
Goeie site. :^o Goed onderbouwd ook. Daar heb je wat aan. Maar niet heus.
http://www.garagetest.nl/review_list.ph ... _cat_id=10 Zoals dit.
Hahahahaha.... *kuch* ... sorry.... *ahum* (moest er even uit).

Zeer gewaardeerde Kas... jouw onderbouwing steekt helaas ook kant nog wal. Je hebt even snel gekeken en je oordeel te kennen gegeven. Enig idee hoe die site in elkaar steekt? Helaas niet, anders was je reactie van een andere opbouw geweest.

Garagetest wordt door gewone mensen zoals jij en ik gevuld. Bijzonder lang draait de betreffende site nog niet en wordt langzaam aan door steeds meer mensen benaderd & garage's + meningen toegevoegd. Dat je garage's / dealers / handelaren tegenkomt waar nogmaar 1 persoon op gereageerd heeft, is dus niet zo heel erg vreemd, toevoegingen zullen op den duur echt wel komen. Dus... voeg toe die meningen... Hoe meer er toegevoegd wordt, hoe representatiever het geheel (kan) word (en)/

No hard feelings verder (en ik ga er vanuit andersom ook niet :) )... maar moest netzo hard lachen om jouw reactie, als jij waarschijnlijk toen jij voor het eerst op die site keek.

Gerhard Brethouwer
Newbie
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: do nov 10, 2005 16:57

RE: Goede garages, slechte garages!!

ma nov 21, 2005 18:50

Heeft er nog iemand iets positiefs/negatiefs te melden over Classic Alfa in Woerden.

Ben er laatst geweest, goede ontvangst, op "sleeptouw" genomen mbt Giulia.

Verder geen ervaring.

Gerhard

Gebruikersavatar
Raimon
Guru
Guru
Berichten: 1316
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:14
Locatie: Nieuwegein

RE: Goede garages, slechte garages!!

wo dec 07, 2005 14:19

Weliswaar geen garage, maar toch een positieve ervaring die ik even wil delen!

Drie weken geleden bestelde ik een nieuwe thermostaat voor m'n 75 bij Prins Bredevoort. Alleen kwam het pakketje nooit aan.... Volgens Track & Trace was het pakketje echter wél afgeleverd. De pakketjesbezorger heeft het pakketje dus afgegeven bij een van mijn buren en vervolgens geen briefje in de bus gedaan bij welke buur hij het dan afgegeven had. Een normaal mens belt dan aan bij zijn buren om te vragen of zij een pakketje aangenomen hebben, zo ook ik... Echter woon ik in een torenflat waar ik dus zo'n 200 buren heb en na de 10e buur die nergens iets van af wist, ben ik ermee gestopt... Ophangen van een briefje leverde ook niets op. Contact opnemen met de TPG is al helemaal hopeloos.

Zodoende toch maar contact opgenomen met Prins Bredevoort en uiteindelijk heeft die me voor een bijzondere matsprijs een nieuwe opgestuurd! (die ik voor alle zekerheid maar naar mijn werk laat sturen) Uitstekende service, want de schuld lag geeneens bij Prins Bredevoort....

Daarom dus :thumbs: :thumbs: voor Prins Bredevoort!
156 SW 1.9 JTD

kroehlur

Re: RE: Goede garages, slechte garages!!

wo dec 07, 2005 16:58

Volledig akkoord met Dré's tekst: op 1 klein dingetje na:

Het forum wordt idd volledig betaald door de SCARB, dus....door de donateurs.

Wat enerzijds betekent dat forummers mee kunnen ijveren en meningen geven over alles wat het forum betreft, en dat daar rekening moet mee worden gehouden (maar geen botte kritiek, uiteraard)
Anderzijds zit niet iedere donateur op het forum, maar ze betalen dus evengoed mee. Als die 4000 niet-forummende-donateurs gaan klagen omdat hun geld wordt gebruikt om een rel-kroeg op het internet neer te poten, dan zou het forum wel eens kunnen ophouden te bestaan.......
Volledig akkoord met Dré's tekst en die van Michel op 1 klein dingetje na:

Iedere lid van de SCARB haalt van zijn lidmaatschap dat uit wat hij of zij wil. Ik bv. doe niet mee aan de (puzzel)ritten want - tsja - dat is maar zo. Kost niet veel te organiseren, weet ik, want alles wordt weer door vrijwilligers gedaan maar toch. Ook heb ik nooit op het circuit gereden, ben ik nooit bij de NJR aanwezig geweest of bij een technisch meeting. Niet uit gebrek aan belangstelling maar aan tijd of zin of rijdende Alfa. Toch betaal ik (met plezier) mee voor de activiteiten die voor anderen interessant zijn. Aan het forum daarintegen........ :oops:

Het is dus een give and take, ying-yang, swing and carrousel, bla-bla, fingerspitzgefuhl situatie waarmee iedereen zich moet vinden en waar wij het allemaal met z'n allen gezellig en met respekt voor elkaar moeten leven.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”