Ging ik gisteren van Oud-Beijerland naar de buurt van Lisse, toch ook ruim 100km, verwarming aan, radio aan, navigatie aan, daar gestopt, geparkeerd, Weer weggegaan en moest ik iemand afzetten. Even napraten, auto stond aan, radio ook, verwarming ook, opeens ging alles uit en wilde ik opnieuw starten, helemaal niks, njente, dood als een pier. Ik denk, effe aanduwen en hij loopt weer, maar deze keer lukte dat dus echt niet.
Heb ik gewacht op de wegenwacht, die concludeerde dat de dynamo het goed deed met bijvullen, maar dat de accu gewoon kapot was.
Hij heeft em aangekregen met kabels en mij toen geadviseerd om er zsm een nieuwe accu in te zetten en nu naar huis te gaan met zo min mogelijk stroomvreters omdat ie sneller leegliep als bijvulde.
Onderweg een nieuwe accu erin laten zetten, niks aan de hand, maar vanmorgen bleef mijn acculampje branden. Ik heb nul komma nul verstand van autoos en wil alleen maar lekker rijden. Maar zegt dit iets over de aandrijfsnaar? Als ik em start maakt ie wel een raar geluid, niet echt slippend, maar toch...dat lampje blijft branden bij stationair maar gaat uit als ik gas geef.
Graag jullie mening?
groet!