zo dec 18, 2005 21:13
hoi,
ik heb van iemand een heleboel 75v6 onderdelen overgenomen.
de motor was in gedemonteerde staat,heb ik laten reviseren(lagerschalen ,zuigerveren,pakkingen,keerringen ed)
de motor heb ik nu ingebouwd en loopt perfect.
veel mensen met een gtv6 3.0 hebben de originele bak er nog onder dus ik dacht vanne dat wil ik eerst maar eens proberen.
ik vind de originele gtv6 bak echt veel te kort,plus mijne schakelt niet echt super meer...gaat wat stroef.
nu heb ik de 75 v6 bak schoon maar dan komt de eerste vraag al snel ,is het wel een 75 v6 bak...kan nl ook nog gtv bak zijn...de jongen vertelde me echter dat het de 75 bak moet zijn...
vervolgens weet ik helemaal niet hoe de staat van de bak en alles is ( 300000km gelopen) ,en weet ik ook niet helemaal precies wat me te verwachten staat omdat dit in 15 jaar de 2e bak is die ik ga openen.
net als met de motor wil ik er zeker van zijn dat voordat ik hem eronder hang ie ook echt in perfecte staat is en ik dacht dat dan 5 ringen ook echt zou moeten?!(heb ook wel eens gelezen dat men sommige ringen omdraait?)
ik heb er weinig ervaring mee maar wil het graag leren en dalijk er ook nog een prima bak aan over houden!!heb meer verstand van het bodywork.
hoe het sperdiff werkt snap ik eigenlijk al niet...heb alleen gegevens van de gtv6...
dit is zo'n beetje de story...gegroet Rob