posdijk
Newbie
Newbie

Re: RE: nokkenas 1 tand van tijd

zo dec 18, 2005 21:28

Hij zal nu onderin iets beter oppakken toch ?

Bovendien draaien al die Nord-gasten toch continu aan hun nokkenassen ? ;)
Juist daarvoor hield hij nogal in vooral met koude motor.
dat is nu allemaal verdwenen bovendien ben ik niet bang voor motorschade want tijdens het handmatig ronddraaien voordat ik ging rijden hoorde ok geen vreemde geluiden.
En anders factor pech gekocht voor 400 eur rijd al anderhalfjaar zonderproblemen tot snaar klapte tijdens startten.
Heb ook nog 156 sw nieuw model dan had ik het niet gegokt.

Gr Co

posdijk
Newbie
Newbie

Re: nokkenas 1 tand van tijd

zo dec 18, 2005 21:46

Beste alfisten.
na het omleggen van een nieuwe distributieriem loopt mijn 33 veel beter terwijl hij op de nokken as van de passagiers kant 1 tandje te veel naar links staat hoe kan dat nu.
Ik houd jullie wel op de hoogte hoe lang hij het volhoud.
Ik ben niet bang voor schade blok klinkt gezond,pakt nu veel beter op van onderen hield eerst in.by the way gekocht voor 400 eur rijd al anderhalf jaar zonder problemen,tot snaar klapte bij het startten gelukkig geen schade.
begeeft hij het dan factor pech ga ik weer op zoek naar een nieuwe ,blokje gebruikt geen spat olie heeft wel de bekende kwalen schakelen naar 2 ,rechterraam gaat niet meer open verhelp ik wel als hij weer voor de keuring moet.
Verder in het bezit 156 sw lusso nieuw model super car elke keer weer jammer als ik thuis ben bij deze had ik de gok niet genomen.

Gr Co

Terug naar “Algemene Technische vragen”