zo dec 18, 2005 19:46
volgens mij heeft een 164 gewoon schroefveren....

en ik vind een verschil zitten tussen gassen en verbouwen voor tijdelijk gebruik... Want je verkoopt hem toch weer na een paar maanden toch? Ik zelf verbouw ook wel eens een auto, maar de Alfetta GTV is nog steeds te zien op de circuits, en heeft er inmiddels dus ruim 10 jaar circuitgebruik opzitten, en de GT junior in aanbouw krijgt hopelijk een zelfde carriere! Van beiden zijn aanzienlijk meer gebouwd dan van een 164 Q4. Overigens blijf ik van mening dat je uiteindelijk tekort gaat schieten in PK/gewichtsverhouding... Of je moet richting 3,5 ltr gaan...persoonlijk vind ik een 164 (Q4 of niet) geen circuitauto, maar dat is mijn mening dus. Beter geschikt als lange afstands cruiser, zoals ook de thema 8.32. (die zou ik graag zien met Q4 onderstel trouwens!)
Maarre....afhankelijk van de conditie en kleur van het lederen interieur wat dan toch er uit moet, wellicht heb ik interesse. (indien alle electra simpel aan te sluiten is in m`n TS)
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.