Hier vind je meer info .
Iemand daar al eens rondgesnuffeld ?
Kristal
Ja, enkele jaren geleden voor het laatst. Wel mooi om eens naar de wat exclusievere auto's te kijken. Een hoog kwijl en wijnig serieus koop/ kan betalen/ hee dat head ik net nodig gehalte.Iemand daar al eens rondgesnuffeld ?
Dus ideaal om wat fotookes te gaan nemen ... bedanktEen hoog kwijl en wijnig serieus koop/ kan betalen/ hee dat head ik net nodig gehalte.
Ruik ik misschien een koffiekletsmeetingskeIs idd. een mooie beurs om te kijken, ik ben er op zondag ook te vinden. Wij ( mijn vrouw en ik) combineren dat altijd met een weekeindje uit want ik mag altijd graag in het gezellige zuiden komen![]()
mvg. Richard.
Trouwens mijn Manu is ook een echte BerlinazotRuik ik misschien een koffiekletsmeetingskeIs idd. een mooie beurs om te kijken, ik ben er op zondag ook te vinden. Wij ( mijn vrouw en ik) combineren dat altijd met een weekeindje uit want ik mag altijd graag in het gezellige zuiden komen![]()
mvg. Richard.
![]()
![]()
Trouwens mijn Manu is ook een echte Berlinazot
Kristal
Dacht het niet, moeilijk om dan al 6 jaar achter elkaar te gaan@jasparon: is het niet om het jaar, dus 1 jaar wel en 1 jaar niet?