Rens
De mijne ook...De mijne heeft een eigen VW Polio, achter het stuur van de Alfa komt ze niet
Maar van die VW breken vast geen klinken afDe mijne heeft een eigen VW Polio, achter het stuur van de Alfa komt ze niet
Maar van die VW breken vast geen klinken afDe mijne heeft een eigen VW Polio, achter het stuur van de Alfa komt ze niet![]()
Een Alfa is gewoon een frut auto. Niemand met gezond verstand koopt zo'n ding.
Daarom heb ik er twee
Ik heb net nog ff gekeken... maarrehh ik stap altijd aan de linkerkant inwant iedere keer langs de linkerkant de auto in en van daaruit de deur open maken aan de bestuurderskant, omlopen en instappen (als hij niet weer in het slot gevallen is want dan kun je weer terug lopen)..... dat gaat je dus ook wel de strot uithangen.
Dan moet ik altijd denken aan mijn vader. Die had nog nooit van een verwijderbaar frontje gehoord. Had altijd een radio met drukknoppen uit 1971. Liet ´ie ombouwen in elke nieuwe Opel die hij kocht. Want die dingen pikten ze tenminste niet, zei hij. Maar goed. Ik op vakantie en hij zou me komen ophalen met mijn auto. Toen kwam hij dus met mijn auto bij het station met loeiharde hardrock op. Petjesvolk zou er zich voor hebben omgedraaid. Hij helemaal geagiteerd, omdat hij niet wist hoe het volume in hemelsnaam lager moest of hoe hij het frontje eraf kon wippen... HahahaAlle punten zijn erg herkenbaar, maar weet je wat ik het ergste van alles vind? 's Ochtends nietsvermoedend je auto instappen, radiootje erin klikken en dan op vol volume Robbie Williams door de speakers horen blaffen!!!
Mijn vriendin is van een haat naar een liefde verhouding gegaan met mijn 33. Schakelen ging eerst voor geen meter, klopte ook wel omdat ze de pook zo ongeveer door de voorstoel heen moest trekken om van 1 naar 2 te gaanAlles heel herkenbaar. Als ze in mijn 156 rijdt dan moet ik erst alle troep opruimen. Gelukkig heeft ze zelf een 33 sw maar daar is het bij tijden dan ook net een vuilnisbelt. Laatst heb ik haar nog gevraagd of ze tandpasta nodig had voor het tanden poetsen van de bak, maar had het niet door.
(mischien wel een beetje overdreven)