Hoe krijg je die kunststof kappen los bij het achterruit? Zit dit geklikt ofzo? Zie foto.
Alvast bedankt!

En dan nog trek je er een deuk in.....Die kappen zitten vastgekit Heel voorzichtig trekken....
Het gaat dus om de turbo america.
Ze moeten eraf omdat ik roest heb onder het achterruit en onder het linker achterlicht. Nu wil ik het helemaal kaal maken, vervolgens weer strak maken en dan het gehele scherm opnieuw laten spuiten. Maar ik begrijp dat het verwijderen van die kappen nog niet zo'n eenvoudige klus is. Daarnaast zit er ook nog een gat voor de antenne, dat gat wil ik ook liever dicht hebben.
Heb nu de skirts en schermranden ook verwijderd om te kijken hoe dat lijkt. De vorige (duitse) eigenaar heeft al het e.e.a. aan de schermranden gedaan en dat is roestvrij, de dorpels zijn ook nog geheel roestvrij!
Het enige is dus dat gaatje onder het achterruit en onder het achterlicht en dat valt mij nog 100% mee. Maar die dingen zijn wel een doorn in het oog natuurlijk!
Als vervaning voor de "carroserie" antenne dacht ik aan een electrisch versterkte binnen antenne (zie foto) en die dan bij de binnenspiegel oid.