de kofferbak van mijn Alfa 33 (1992, type 3 dus) wil niet meer open. Er zit geen slot aan de buitenkant (is dat normaal ?). De koffer ging altijd open met het hendeltje bij de stoel, maar nu niet. Ik trok aan het hendeltje, hoorde het 'ploink'-geluid dat-ie openging, maar toen ik de koffer open wou doen was die dicht... en het hendeltje is nu 'lam', je kan 'm vrij bewegen zonder weerstand te voelen en zonder enig resultaat.
zonder nou direct hiervoor naar de garage te gaan, die het vast op kan lossen, wil ik eerst zelf kijken of het te maken is. (tenslotte is je euro maar een kwartje waard momenteel he).
heeft iemand een oplossing / tips ? ik heb de koffer regelmatig nodig (voor mn werk)... dus het is een beetje lastig. De eerste week red ik me wel even zo, maar het is verdraaid lastig natuurlijk. (het scheelt, aangezien ik nog bij mn ouders woon is het 1 van 3 auto's, in geval van nood kan ik altijd wel de suzuki van mn ma lenen. Wel jammer dat die IN mn kofferbak past, als die weer open wil...

hellup !