Ik zoek een goed adres voor onderhoud aan mijn 75. Ben eerder bij Autorevisie Heijneoord geweest en ben daar best over te spreken. Maar misschien dat iemand een ander adres kent? Ergens in een straal van ca. 30km rond Rotterdam.
Reinier
Dat is inderdaad ook mijn (beperkte) ervaring met Heijenoord. Prima kerel die zijn vak verstaat maar vond de prijs wat tegenvallen. Daardoor en door de uitstraling wilde ik toch eens kijken naar een alternatief. Usato klinkt goed, wordt in ieder geval hier al meerdere keren genoemd, thanks!Ik ben echt heel tevreden over Usato, kom daar denk ik al een jaar of 18. De eerste paar jaren alleen voor onderdelen, later ook voor het onderhoud. De kwaliteit is altijd goed, ze zijn betrouwbaar en heb nog nooit het gevoel gehad te veel te hebben betaald. Heijenoord vond ik in verhouding duur.
Ja hallo, jullie moeten natuurlijk niet teveel opties geven!!Je kunt ook eens bij mij langskomen. (ook 's avonds, kleine beurten gewoon even wachten)
The 105 workshop / www.giuliaweb.nl
Heistraat 5
rijsbergen (breda)
vooroorlogse prijzen en verse koffie
@ Squadra Leo
v/d Zee & v/d Zee ik spoel ze door de PLEE........
Vooral den ouwe Jaapie is een sluwe ouwe vos...
En als je hem ziet mag je hem de T*ring wensen van me , oplichter......, hoop hem zelf nog eens ergens tegen het lijf te lopen onverwacht.....
Opzoeken doe ik hem niet, daar is hij me te min voor de sukkel...
Dus daar moet je niet zijn voor je 75....
Usato is daarin tegen een stuk relaxeder in Ridderkerk.
Vader en zoon met veel verstand van zaken
gr Roel Nicolai